Littlebugger
Freshman Weetjesweter
Littlebugger
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
05-01-2024
18:26
|
Lid sinds: 05-06-2019
Datum laatste bezoek: 05-01-2024 18:26
Ranking
Freshman Weetjesweter
22-12-2023
21:15
Mag ik vragen hoe ze het opgelost hebben? Ik heb hier vandaag de nieuwste modem geïnstalleerd met de pods die we al hadden. En ja hoor dikke pech. Er is geen wifi signaal ?! Je ziet de pods en alles via mijn Telenet op de gsm maar geen wifi. Enkel maakt de laptop gewag van een verborgen netwerk. De gsm vind dit al helemaal niet . En daardoor zenden de pods volgens mij ook geen wifi uit.
... Meer weergeven
16-07-2023
11:35
Ik heb nog wat verder geprobeerd en krijg melding dat we achter een proxy of vpn zitten maar zou niet weten waar die dan wel zit ?
... Meer weergeven
16-07-2023
10:51
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met Netflix. Ik heb de Netflix op Engels staan zodat je meer films ziet die bvb niet Nederlandstalig zijn ondertiteld oa. Puss in boots 2 en outlander. Maar waar dit tot kort ging via de wifi van telenet geeft hij nu plots de melding dat dit niet meer mogelijk is als ook de top 10 van je land geeft hij niet meer aan. Volgens Netflix is dit een gevolg van dat we achter een VPN zitten. En dit zowel op de iPad iphone en de tv boxen Schakelen we de wifi uit op de telefoon dan krijgen we wel plots de films en series plus de top 10 wel te zien. @Suzy is er een update gedaan van ergens iets en dan ben ik vermoed ik niet de enigste. Of ligt dit aan de safespot of eventueel aan de pods? Maar dan is het raar dat we vrijdag14/7 nog gewoon hebben kunnen kijken en zaterdag 15/7 was het plots gedaan. Wie o wie kan me helpen of heeft een gedacht wat er kan mis zijn?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
foutmelding
13-06-2022
16:52
Hier update de Safespot niet meer hij gaf steeds een foutmelding. Dus ik dacht okee ergens een foutje we wissen effe safespot en doen een herinstallatie. Nou niet dus nu krijg ik hem er hellemaal niet meer op gezet ? iemand een oplossing @Suzy jij weet misschien meer ?
... Meer weergeven
11-05-2021
17:20
Ik zie het bos door de bomen niet meer. We hebben nu een wigo 35 met 3 gsmnrs. 2 daarvan vol in gebruik en eentje is een vakantie telefoon voor de werkgsm niet moeten mee te nemen. Dan hebben we nog 2 digicoders 1 gratis en 1 betalend. En dan nog play more en play sports hier is een combi korting op. Hier betalen we gemiddeld 172 euro voor per maand. Nu heb ik aan telenet een gedetailleerde berekening gevraagd wat het me juist moet kosten per maand. Dat kunnen ze me dus niet geven. Dus heb ik zelf een gekeken en kom met een berekening van 144 euro one up en daar kan je dan de opties streamz en sport bijnemen dan zit ik al op 184euro. Zonder de extra kost van de 2 de digicoder. Een optie is de vakantiegsm er uit te gooien en die elders een abbo of prepaid kaart te nemen. Dan zit ik op 165 euro. Zonder 2 de digicorder. Is het de prijs waard?
... Meer weergeven
22-06-2020
16:57
Dan zijn het de limieten die ik bedoel. Deze gaan zoals in de topicstart post aanhaalde omhoog. En zouden best iets beter afgestemd worden.
... Meer weergeven
22-06-2020
15:01
Mooie actie de verhoging van de mobiele data per maand. Enkel moet er een aanpassing komen in de toe te wijzen mobiele data per sim kaart. Het gaat van 2 gb naar 4 gb en zo per 2 gb op naar 10gb. Om dan over te gaan naar 20 gb en 30 gb. Kan men niet de sprong per 2 doortrekken tot 20 gb? Is er ook een mogelijkheid dat er bvb 5 gb en 15 gb ook kan worden toegevoegd.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
mobiele data
-
WIGO
25-03-2020
15:02
4
@louishufk geen een denk ik. Maar ik krijg het ervan dat ze dan maar een deel de korting geven en een deel niet. Of wel allemaal of wel niemand !
... Meer weergeven
25-03-2020
12:46
Heb gisteren ook gebeld 24/3 en mijn play sports stop gezet. Ik vraag achter de creditering van de afgelopen maand. Zegt die vriendelijke man van telenet tegen me dat mogen we niet meer doen vanaf afgelopen zaterdag. Denkelijk zijn er medewerkers geweest die dit op eigen houtje gedaan hebben en nu is er een interne nota gekomen dat het niet meer mag... Vind het toch altijd spijtig hé telenet dat bij jullie het toch altijd om centen draait.
... Meer weergeven
10-06-2019
13:59
1
Ik heb hier hetzelfde probleem. 4 personen met een iPad en/of smartphone, 2 laptops en 1 chromecast. Moet je niet vertellen dat er hier geschipperd moet worden wie,welk toestel kan registreren. En hier vind ik ook dat telenet in kan milder zijn ze moeten net als Netflix de streams in het oog houden i.p.v. de geregistreerde toestellen . Bvb je kan 15 toestellen registreren maar maar op 5 streamen. De prijs opslaan gaat toch dan kunnen ze daar toch ook wat in meegaan dan. Of moeten we een nieuwe topic starten of misschien een online petitie ?
... Meer weergeven
05-06-2019
11:43
Sinds ik de nieuwe tv app gebruik op mijn iPad pro 12,9 inch. Valt het op dat het geluid na een 30 tal minuten kijken naar een serie of film dat het geluid niet meer synchroon loopt met het beeld. De ondertitels zijn wel nog juist navant de beelden. Dit is op te lossen door effe de serie te stoppen en terug op te starten uit het keuze menu. Nog iemand die hier last van heeft?
... Meer weergeven
- Tags:
- iPad pro 12.9 inch
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
4 | 25-03-2020 15:02 | |
1 | 10-06-2019 13:59 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig