Beantwoorden
Ex-Netweter
 

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Klik hier 

 

PS: 

ONE en ONEup: vanaf 26 april verkrijgbaar

ONE en ONEup worden gelanceerd op 26 april en vervangen de huidige bundels WIGO en YUGO. WIGO-klanten die met ONE of ONEup beter zitten qua prijspunt en/of beter uitkomen met specificaties, worden proactief gecontacteerd. Voor alle andere klanten verandert er niets.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Wigo en Yugo worden vervangen : One

Tags (4)
276 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE


@Christof75  schreef:

Kan ik dan een apple tv gebruiken als tweede tv op een ander adres, vb studio aan zee of werkt dat enkel op dezelfde internetverbinding?


Ja dat kan. Je kan de app overal in EU gebruiken op WiFi/4G. 

Digicorder kan je houden en eventueel (optioneel) overschakelen naar TV Box wanneer deze terug op voorraad is. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE


@m-jan20  schreef:

@Christof75  schreef:

Kan ik dan een apple tv gebruiken als tweede tv op een ander adres, vb studio aan zee of werkt dat enkel op dezelfde internetverbinding?


Ja dat kan. Je kan de app overal in EU gebruiken op WiFi/4G. 

Digicorder kan je houden en eventueel (optioneel) overschakelen naar TV Box wanneer deze terug op voorraad is. 


Is er dan nu een app voor Apple TV, voor klanten met een digicorder?

Ik dacht enkel voor Flow (oude Yugo) en klanten met een tv box?


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Er is een telenet tv app op de apple tv, die blijkbaar voor de tv box is. ik heb nu flow.

 

Ik heb die app geinstalleerd, en dan de qrcode gescand, maar kreeg geen aanmeldingsscherm, wel onmiddelijk "het is niet mogelijk om je aan te melden" waardoor ik dacht dat die app op de appletv enkel werkt als je in hetzelfde netwerkt zit als je tvbox.

 

daarover had ik graag duidelijkheid gehad als die ook werkt op een andere locatie.

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Nee, als je Flow hebt dien je de tweede app te gebruiken.

DE5B8945-52A2-4180-BDF3-21D7979F8D06.jpeg


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE


@Ex-Netweter  schreef:

@Ex-Netweter  schreef:

Ik ben ook in contact met Telenet. Ik wilde wel eens weten of de huurprijs nog van One afgaat met een gekochte digicorder. Blijkbaar niet. Ondanks dat ik aangeef wel iets meer te willen betalen, maar het huidig prijsverschil te groot vind. Geen bewegingsruimte, tja, dan maar geen verandering voor mij.


Gebruik dit klachtenformulier dan zal men je contacteren en kan je waarschijnlijk wel een korting bekomen.

https://formhandler.telenet.be/formhandler/form.do?form=klachten&locale=nl

De korting zal wel niet langer duren als 1 jaar. Maar dat is toch al beter dan niets.

Moest je dit proberen laat ons dan weten of het gelukt is of niet.


Ik heb alle stappen doorlopen. Klantendienst, klachtendienst, ombudsdienst.

 

Standpunt Telenet. Bij stand-alone producten een vermindering van de huur. Bij all-in-one producten niet. What's in a name...

 

Ja, ik heb het recht op huur bij One. Ben ik veel mee met maar één tv en een gekochte digicorder.

 

Ze zouden sowieso meer aan mij verdienen. Al rond de 20 jaar klant. Geen toegeving. Geen millimeter beweging in te krijgen. Zodra de digicorder het begeeft, weet ik wat ik moet doen. 🙄

Ex-Netweter
 

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@Ex-Netweter 

Men heeft mij voorbije vrijdag opgebeld nadat ik de maandag ervoor nog eens geklaagd had (via de door mij aangeboden link) over het verdwijnen van Triiing.

Ik ben dan overgestapt naar Telenet One en heb een mooie korting van €10/maand gedurende een jaar ter compensatie gekregen. Ik ben hier erg blij mee.

De overstap is perfect verlopen.

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

👍

 

Die zitten daar toch precies niet allemaal op dezelfde lijn. 🤔