Beantwoorden
Littlebugger
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Mobiele data toewijzen na verhoging data volume

Mooie actie de verhoging van de mobiele data per maand. Enkel moet er een aanpassing komen in de toe te wijzen mobiele data per sim kaart. Het gaat van 2 gb naar 4 gb en zo per 2 gb op naar 10gb. Om dan over te gaan naar 20 gb en 30 gb. Kan men niet de sprong per 2 doortrekken tot 20 gb?  Is er ook een mogelijkheid dat er bvb 5 gb en 15 gb ook kan worden toegevoegd. 

0 Likes
5 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2588
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Mobiele data toewijzen na verhoging data volume

Je moet toch helemaal niets toekennen?  Dat is nog iets van de eerste generatie Wigo. Bestaat dit nog?  Waren niet alle abonnementen omgezet?

Alles komt dus uit dezelfde pot.  Er zijn wel limieten die je optioneel kan instellen per nummer, maar er is maar één gezamenlijke datapot.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Littlebugger
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Mobiele data toewijzen na verhoging data volume

Dan zijn het de limieten die ik bedoel. Deze gaan zoals in de topicstart post aanhaalde omhoog. En zouden best iets beter afgestemd worden. 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mobiele data toewijzen na verhoging data volume

@Littlebugger  Maar die limieten zijn eigenlijk geen limieten. Er wordt alleen een verwittiging gestuurd als je die bijna bereikt hebt en de hoofdgebruiker kan eventueel die gebruiker dan pauseren maar in wezen blijft het gebruik doorlopen tot de volledige pot op is.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2588
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Mobiele data toewijzen na verhoging data volume

Maar die pauzes kan je ook automatisch laten ingaan bij het overschrijden van de gekozen “limiet”. Je hoeft dit ook niet te gebruiken en gewoon iedereen van de pot laten gebruiken, tot hij leeg is.

 

Maar ik snap de vraag wel: als het totaalvolume wijzigt kunnen best de volumes van deze pauzelimieten mee evolueren.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Mobiele data toewijzen na verhoging data volume


@Steven-E  schreef:

Je moet toch helemaal niets toekennen? 


@Littlebugger heeft het waarschijnlijk over Automatisch pauzeren. Ik gebruik dit ook om te voorkomen dat 1 persoon per ongeluk heel het volume op 1 dag weg-netflixed. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.