Bennyvh
Experienced Beetjesweter
Bennyvh
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
19-02-2022
19:04
|
Lid sinds: 02-10-2019
Datum laatste bezoek: 19-02-2022 19:04
Ranking
Experienced Beetjesweter
18-02-2022
15:46
ja klopt allemaal idd, maar zou toch absurd zijn dat ik nu moet een chromecast of appletv of dergelijke kopen omdat zij nu al bijna 2 weken mijn CS1011 probleem niet kunnen oplossen... Zit al jaren bij Telenet en nog nooit zo lang met een probleem gezeten. En ja heb een compensatie van 20 euro gekregen.. Maar kan nog 2 weken zonder TV zitten want persoon aan telefoon kon mij niet zeggen bij welke 'bulk' ik zit.. En nu om het er nog eens in te wrijven terug een mail 'jouw nieuwe tv-box al besteld' 😠
... Meer weergeven
17-02-2022
14:36
Beste,
we zijn recent verhuisd, dus nieuwe installatie. Dan krijg je de vraag of er interesse is in de nieuwe tv-box (hadden ouder toestel), waarop we zijn ingegaan.. we zijn nu 1 week en een half verder en nog altijd geen TV (CS1011). Er is een probleem die ze in bulk aanpassen (mij vandaag pas verteld) maar wanneer wij aan de beurt komen is niet geweten.. Vind dit toch allesbehalve, als er geweten is dat er een probleem is met activeren nieuwe tv-box waarom dan promoten? Dus geen voetbal/superbowl, niets kunnen opnemen (wij werken beide 's nachts dus nemen veel op). En dan zeggen ze dat ik maar met de online-app moet kijken maar wij hebben geen 'smart' tv of ipads of dergelijke en op een gsm ga ik niet kijken naar een tv-programma/voetbal etc.
Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: nieuwe tv-box
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
foutmelding
-
installatie
-
TV-box
07-10-2019
12:55
Idem, ik ga nu de 4de week in voor de gewone iphone 11 / 64gig in wit en paars..
... Meer weergeven
06-10-2019
14:47
klopt niet.. ik wacht al 3 weken op mijn 2 toestellen.. waarvan 1 in stock is volgens de site..
... Meer weergeven
02-10-2019
10:44
Besteld op 18/09 de gewone versie, zelfs in stock op webshop maar nog altijd niets ontvangen.. enkel geld van de rekening en mail dat het betaald is.. en ook op de 20ste mail gehad dat het toestel toen niet binnen was.. Niet zo'n ramp tenzij je natuurlijk met een defect toestel zit en echt een nieuwe nodig hebt..
... Meer weergeven
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig