Beantwoorden
Bennyvh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Nieuwe TV-box na 1,5 week nog niet actief (CS1011)

Beste,

 

we zijn recent verhuisd, dus nieuwe installatie. Dan krijg je de vraag of er interesse is in de nieuwe tv-box (hadden ouder toestel), waarop we zijn ingegaan.. we zijn nu 1 week en een half  verder en nog altijd geen TV (CS1011). Er is een probleem die ze in bulk aanpassen (mij vandaag pas verteld) maar wanneer wij aan de beurt komen is niet geweten.. Vind dit toch allesbehalve, als er geweten is dat er een probleem is met activeren nieuwe tv-box waarom dan promoten? Dus geen voetbal/superbowl, niets kunnen opnemen (wij werken beide 's nachts dus nemen veel op). En dan zeggen ze dat ik maar met de online-app moet kijken maar wij hebben geen 'smart' tv of ipads of dergelijke en op een gsm ga ik niet kijken naar een tv-programma/voetbal etc.

 

Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: nieuwe tv-box

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5291
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe TV-box na 1,5 week nog niet actief (CS1011)

@BennyvhAls je via internet op de tv box iets kan terugkijken dan kan je via de smartphone op de app bv uw programma’s programmeren en later bekijken op de tv box, opnames gaan via internet, je kan dit voorlopig eens proberen tot je kabel abbo op de box is geactiveerd, maar een week is wel lang vind ik persoonlijk.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1602
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Nieuwe TV-box na 1,5 week nog niet actief (CS1011)


@Bennyvh  schreef:

En dan zeggen ze dat ik maar met de online-app moet kijken maar wij hebben geen 'smart' tv of ipads of dergelijke en op een gsm ga ik niet kijken naar een tv-programma/voetbal etc.


Je hoeft niet noodzakelijk op jouw GSM naar voetbal kijken: met een Google Chromecast kan je vanuit je GSM "casten" naar jouw TV toestel 😊

Bennyvh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Nieuwe TV-box na 1,5 week nog niet actief (CS1011)

ja klopt allemaal idd, maar zou toch absurd zijn dat ik nu moet een chromecast of appletv of dergelijke kopen omdat zij nu al bijna 2 weken mijn CS1011 probleem niet kunnen oplossen...
Zit al jaren bij Telenet en nog nooit zo lang met een probleem gezeten.

 

En ja heb een compensatie van 20 euro gekregen.. Maar kan nog 2 weken zonder TV zitten want persoon aan telefoon kon mij niet zeggen bij welke 'bulk' ik zit..

 

En nu om het er nog eens in te wrijven terug een mail 'jouw nieuwe tv-box al besteld'  😠

0 Likes