HermanFr
Professional Beetjesweter
HermanFr
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
10-10-2024
15:57
|
Lid sinds: 18-10-2019
Datum laatste bezoek: 10-10-2024 15:57
Ranking
Professional Beetjesweter
10-10-2024
14:04
Gisteren wilde ik mijn modeminstellingen bekijken, vnl de poort forwarding. Maar nergens op "My Telenet" is dit nog terug te vinden. Heb gebeld met helpdesk maar buiten het feit dat de dame me steeds opnieuw zei dat ik een paar verouderde poweradapters heb die ik moet vervangen en zo het probleem oplossen bracht dit geen baat; ze heeft dan uiteindelijk een ticket aangemaakt en beloofd dat ze me dringen zouden terugbellen. pfft .
Nog mensen met dit probleem ?
Zag dat er vorig jaar ook gelijkaardige problemen waren
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Modem instellen
mvg
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
instellingen
-
portforwarding
04-04-2022
16:49
dit is wel echt ongelooflijk, meer dan een week om een probleem op te lossen En nog steeds geen enkele mededeling van Telenet uit
... Meer weergeven
01-04-2022
11:13
blijkbaar nog steeds niet opgelost. Meestal gebeurt dit soort zaken na een of andere upgrade maar ja dat zullen ze ons niet komen vertellen
... Meer weergeven
31-03-2022
17:59
daarnet voor de 2de maal vandaag telefoon gekregen van Telenet; dacht yoepi het is in orde; maar neen, het was gewoon om te melden dat ze op de hoogte waren van het probleem en dat er aan gewerkt word. wanneer opgelost ? geen idee; geweldig
... Meer weergeven
31-03-2022
16:55
ze zouden op zen minst op die pagina een boodschap kunnen zetten; ken hun backoffice niet , maar heb 35 jaar in IT gewerkt en dit is wel extreem lang
... Meer weergeven
31-03-2022
16:37
Heel triestig, al 2 x klacht ingediend, ze hebben al 2 x gebeld , maar enige dat je als antoord krijgt is, er wordt aan gewerkt. gewoon een webpagina die niet verschijnt; ze slagen er zelfs niet in van er een boodschap op te zetten; eergisteren half uur aan de telefoon gehangen om te horen dat het probleem gekend was en dat ze er aan werken. vraag me af wie er aan werkt ?
... Meer weergeven
21-09-2020
19:30
Heb de nieuwe Xiaomi tv stick aangeschaft; werkt heel goed ; enige probleem dat ik tot nu heb ondervonden is met Yelo Play; niet rechtstreeks te installeren op de stick, maar vermits de stick een ingebouwde chromecast heeft, heb ik dit getest via de app op gsm; dit werkt, alleen hapert dit verschrikkelijk, beeld en klank blijven steeds haperen; casten van youtube of andere apps zoals VTM Go werken feilloos; dus het probleem ligt dus bij Yelo Play Titel gewijzigd door @Tae-Yoon | Vorige titel: Xiaomi tv stick Yelo play
... Meer weergeven
- Tags:
- Xiaomi
Labels:
- Labels:
-
Telenet TV Yelo-app
Berichten die HermanFr geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
2 |
Ex-Netweter
| ||
2 | |||
5 | |||
1 | |||
1 |
Ex-Netweter
|
door
Ex-Netweter
|
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig