24751
netweters
|
152346
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik ben net bezig met wireguard en zou enkele poorten moeten forwarden, maar telkens ik doorklik naar geavanceerde instellingen bij mijn thuisnetwerk krijg ik een nagenoeg blanco pagina te zien (3 toestellen en 3 browsers, overal hetzelfde resultaat). Zijn er nog mensen met dit probleem, of bestaat er een andere (werkende) manier om aan de geavanceerde instellingen te geraken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
blijkbaar nog steeds niet opgelost.
Meestal gebeurt dit soort zaken na een of andere upgrade
maar ja dat zullen ze ons niet komen vertellen
Nog erger dan het probleem zelf, is het gebrek aan communicatie door Telenet absoluut onaanvaardbaar.
@Suzy Kan jij eens horen bij de achterliggende diensten
Ik kan mij voorstellen hoeveel nutteloze telefoontjes naar de Helpdesk, en hoeveel nutteloze uren hier aan verloren gaan, als gevolg ontevreden klanten en gefrustreerde helpdesk medewerkers???
ik ben nu aan de lijn met een telenet medewerker, en die mens wist nog nie eens waar de geavanceerde instellingen zijn... hij is dit nu aan het navragen...als ik een oplossing heb laat ik dit wel weten , indien iemand eerder dit al heeft kunnen oplossen ik zou zeggen help a brother 😄
t'blijkt nu toch een intern probleem van telenet te zijn , ze zijn ermee bezig dus afwachtten zeiden ze wel een vriendelijke mense gehad aan de telefoon dik verschil tegenover proximus...
soit veel succes nog.
Zelfde probleem hier, al een dikke week een blanco "geavanceerde instellingen" pagina...
Modem eerst mogen omruilen... helaas zitten we nu vast doordat we de nieuwe niet volledig kunnen instellen voor m'n netwerk...
Probleem reeds gekend zie ik ondertussen, dus afwachten maar zeker?
Hier exact hetzelfde probleem.
Gisteren zelf een nieuwe router geinstalleerd, waarna ik de DMZ van mijn docsis 3.1 wil sturen naar mijn Wan ip van mijn nieuwe router/Gateway. Op mijn oude router/Gateway werkte het.
Ik vermoed dat mijn Dmz verloren is gegaan doordat er problemen zijn met de geavanceerd instellingen?
Ik hoop dat dit snel opgelost geraakt, aangezien ik mijn domotica nu niet aan de praat krijg 🙂
(enkele poorten moeten openstaan)
Yup, ik kan er ook niet op. Ik krijg een blanco pagina.
Hallo,
ik geraak niet in de geavanceerde instellingen pagina van de modem. Het laad gewoon niet.
En als ik naar status van de Telenet-servers kijk
Titel gewijzigd door Marie (mod) | Vorige titel: Telenet Geavanceerde Instelling
Ok sorry, bedankt
Yes, ik zit er ook mee. Ik heb gelukkig meer chance gehad dan sommigen hier, vorige week toen ik voor belangrijkere zaken in de geavanceerde instellingen moest zijn werkte alles nog.
Nu wil ik juist maar aan de poorten prutsen om een gameserver op te zetten, dus 't is maar een klein ongemak, maar ik hoop inderdaad dat dit binnenkort in orde komt voor wie met dringender zaken zit.
@Cedric-e schreef:Hier exact hetzelfde probleem.
Gisteren zelf een nieuwe router geinstalleerd, waarna ik de DMZ van mijn docsis 3.1 wil sturen naar mijn Wan ip van mijn nieuwe router/Gateway. Op mijn oude router/Gateway werkte het.
Ik vermoed dat mijn Dmz verloren is gegaan doordat er problemen zijn met de geavanceerd instellingen?
Ik neem aan dat het probleem zich beperkt tot de toegang tot de modem via "Mijn Telenet".
De modem instellingen zelf zijn normaal niet verloren gegaan door dit probleem.
Misschien heeft jouw nieuwe router/Gateway een verschillend IP adres gekregen van de Telenet modem?
Of heb je de WAN poort een vast IP gegeven (192.168.0.[2-99])? In dit geval moet je de nieuwe router hetzelfde vast IP adres toekennen als dat van je vorige router.
Dan zou DMZ normaal terug moeten werken 🤔.
@patrick37 Inderdaad, net nog even gekeken en nog altijd niet opgelost. Wie weet zijn ze aan het werk om DHCP reservatie te implementeren of te zorgen dat we kunnen kiezen voor hogere upload en wat minder download. Wie weet? Zou @Suzy het weten? 🤣😋
@Master-Magic schreef (in een andere topic):@Timon1Er is al een topic rond dit probleem, Telenet werkt al paar dagen aan dit probleem.
Dat Telenet al een paar dagen aan dit probleem werkt, weten we (officieel) niet 🙄
Er is een compleet gebrek aan communicatie.
Zelfs de Klantendienst weet van niets (getuige hierboven een gebruiker die een modemwissel werd aangeraden om het "probleem" op te lossen 😫)
Het enige dat we weten is dat probleem al dagen aansleept 🤔.
Hallo,
Als ik bij mijn modem op 'geavanceerde instellingen' klik, dan krijg ik enkel een wit scherm te zien zonder inhoud. Iemand die weet hoe ik dat kan oplossen?
Alvast bedankt!