24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik ben net bezig met wireguard en zou enkele poorten moeten forwarden, maar telkens ik doorklik naar geavanceerde instellingen bij mijn thuisnetwerk krijg ik een nagenoeg blanco pagina te zien (3 toestellen en 3 browsers, overal hetzelfde resultaat). Zijn er nog mensen met dit probleem, of bestaat er een andere (werkende) manier om aan de geavanceerde instellingen te geraken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter
Heb eens getest hier op de pc en heb ook hetzelfde probleem. Zal een algemeen probleem zijn aangezien we al met twee zijn die dit opmerken.
@Suzy @Bjarne @Lieselot91 kan iemand van jullie bevestigen of dit iets algemeen is?
idem hier .
@patrick37 hier ook @Suzy
een wit scherm na geavanceerde instellingen aangeklikt te hebben.
heb ook een blanco scherm bij geavanceerde modem instellingen
iemand een idee wat het probleem is?
@Ex-Netweter en @patrick37 Bedankt om te melden. Net getest en merk hetzelfde op. Heb het intern doorgegeven. Van zodra er een oplossing is, laat ik het weten.
Hallo allen, als ik naar geavanceerde instellingen ga op de modem krijg ik een blanco pagina sinds gisteren. Is er hier ondertussen een oplossing voor gevonden?
Hier, idem dito. Ik vermoed dat ze aan het werken zijn. Ik heb hier in elk geval zonder internet gezeten vanaf 5u20 deze morgen tot 9u17 na een reset van mijn modem. En momenteel nog altijd maar de halve downloadsnelheid dan hetgeen ik voor betaal (450 Mbps ipv Gbit)
Hey @Timmi , er was al een topic gestart gisteren over dit issue. Ik heb dit even samengevoegd om het overzicht te behouden. Onze technische dienst is nog steeds bezig met het oplossen hiervan. Van zodra we meer info hebben, laten we het hier weten.
Hey Bjarne, we wachten nu al bijna twee dagen om dit probleem te verhelpen.
Waarom duurt dit zo lang? Ik moet nl een dringende configuratie doen.
Geduld is een schone zaak 🙂
Ik moet ook wat troubleshooting doen momenteel, maar het is wat het is
Hier hetzelfde probleem ☹️