Dat Telenet een investering moet doen is in feite een leugentje. Inderdaad moest er een aanpassing gebeuren zoals er aan software regelmatig up dates moeten gebeuren. Dus dat gebeurt door mensen van Telenet zelf. De enige reden dat Telenet zijn klanten naar Doccle duwt is dat ze samen met KBC hebben geïnvesteerd in Doccle. Ze verplichten ons naar een tweede systeem naast Zoomit te gaan. Maar Doccle zal Zoomit nooit vervangen, of had je gedacht dat de overheid, Engie of bedrijven die over het ganse land actief zijn naar Doccle zullen overstappen. Ik zou graag 1 systeem hebben om mijn facturen (en loonbrieven) te ontvangen, Zoomit dus. Voor Telenet klanten zou dit wel een trigger kunnen zijn om klanten te laten overstappen naar goedkopere aanbieders van telecom diensten. Veel mensen zien daar tegen op omwille van het telenet e-mail adres maar men heeft 1.5 jaar de tijd om over te schakelen naar een type zoals G-mail of dergelijke. Dan hangt men niet meer met zijn e-mail vast aan een telecom operator.
... Meer weergeven