Geert_
Professional Beetjesweter
Geert_
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
12-10-2022
10:30
|
Lid sinds: 03-08-2020
Datum laatste bezoek: 12-10-2022 10:30
Ranking
Professional Beetjesweter
12-10-2022
09:26
Wifi wil ik het liefst over de hele woningen, geen afzonderlijke punten, anders is mijn NAS server niet overal te bereiken. Zijn er al toestellen die je aan de Telenet modem kan hangen en die je volledige woning van Wifi kan voorzien? Zonder verstekers enz...
... Meer weergeven
12-10-2022
09:22
Nee. Dit was ook het enige die mij deed twijfelen om te veranderen van provider. Ben uiteindelijk naar Orange gegaan en nog geen seconde spijt van! Ik betaal dan wel meer, maar nu kan ik tenminste mijn smartphone overal gebruiken zonder dat het mobiel internet wegvalt, echt een verademing na jaren sukkelen en frustratie! Mijn smartphone heeft nu een esim, maar eentje voor men smartwatch heeft Orange nog niet, maar dat is kwestie van tijd. Vind het wel straf dat ik op sommige plaatsen, buiten weliswaar, tot zelf 600 mbps (5G) had bij Telenet! Tot ik ergens binnenga... Dan valt het steeds weg en met moeite 10 mbps. Orange heb ik continu rond de 100 en zelf meer, wat ruim voldoende is. 5G nog niet gezien, maar 4G blijft tenminste mooi stabiel en alles opent meteen, top! Internet en tv voor thuis blijf ik wel bij Telenet, voorlopig toch nog...
... Meer weergeven
22-09-2022
04:31
Hey, Wij halen nog niet eens 100mbps, terwijl we de nieuwste router hebben, vraag het mij ook af of dit niet beter kan? Meeste van onze toestellen die internet nodig hebben zijn dan ook met de kabel aangesloten. Daar halen we +800mbps.
... Meer weergeven
21-09-2022
00:44
Sinds de nieuwe update van Apple is mijn eSIM kaart van mijn Apple watch, nog al voorgehad, gewoon verwijderen via de iPhone, stopzetten op de website van Telenet, wachten op een SMS'je en dan gewoon terug activeren, binnen het kwartier was dit gefixt. Nu probeer ik dit weer, maar het stopzetten wil maar niet lukken, ook al heb ik 24u gewacht (blijkbaar kan dit nu niet meer op een kwartier???). Gebeld naar Telenet maar daar krijg ik gewoon het antwoord, wachten...
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
eSIM
-
Telenet Mobile
-
Telenet One Number
18-12-2021
00:32
Ik wil helemaal geen Franse zenders en heb daar ook niet om gevraagd, ik zou graag mijn oude vertrouwde zenders terugwillen! Maar niemand kan me blijkbaar helpen bij telenet!
... Meer weergeven
25-11-2021
09:16
We hadden TV Flow voordien ook al… Gisterenavond had ik opeens de andere zenders terug, maar helaas, terug Franse zenders, waarom toch? Telenet get you **bleep** together!
... Meer weergeven
24-11-2021
19:07
Ik had die zenders 3 dagen terug nog wel, waarom kan het dan nu niet meer?
... Meer weergeven
24-11-2021
07:54
Ik ga echt niet weer overschakelen naar een Digicorder, wij kijken alles op een Apple TV. Netflix, Disney,… Ik wacht nog op reactie van Telenet, maar als het niet opnieuw verandert ben ik genoodzaakt van iets anders te gaan nemen voor tv. Hoe kan dit dat hun mensen daarvan niet op de hoogte zijn en wie beslist zoiets, ik heb nooit Franse zenders gekeken en was zelf blij dat deze niet meer in Flow zaten, Discovery enzo zijn zenders die we wel vaak kijken.
... Meer weergeven
23-11-2021
16:23
Sindsk kort abonnement gewijzigd naar One Up door Telenet zelf, maar! Nu zitten we in de TV Flow app met 12 franse zenders die we dus nooit gaan kijken, ook in de mail wordt dit vermeld. Dan maar is gebeld naar Telenet en daar is blijkbaar niemand op de hoogte en ik zou dus graag onze oude vertrouwde zenders terug willen zoals Fox, Discovery, National Geographic,...
Ik zou ook de eerste zijn die dit meld en gingen het verder nakijken.
Titel gewijzigd door NV1 (Mod) | Vorige titel: TV Flow
... Meer weergeven
- Tags:
- TV Flow
Labels:
- Labels:
-
zenders
07-11-2020
17:26
1
@Suzy Hey, wij hebben inmiddels Yugo en met deze app hebben we dit probleem niet. Groetjes Geert.
... Meer weergeven
23-08-2020
16:26
Nee, over de TV-box, heb daar destijds 30€ voor betaald bij inleveren van mijn digicorder. Moet ik deze terug afgeven dan? Opnames blijft dus maw hetzelfde als bij de TV-box. Zou sowieso yugo all in nemen om toch nog wa tv zenders te hebben. Een apple tv heb ik al.
... Meer weergeven
23-08-2020
10:50
Aangezien Telenet het leuk vind van altijd hun prijzen maar op te drijven zou ik graag overschakelen naar een goedkopere bundel, maw Yugo. Nu heb ik wel enkele vragen, wat gebeurt er met de TV-box? Want heb deze destijds betaald. Waarom is mobiel bellen beperkt tot 300 minuten terwijl we liever onbeperkt zouden blijven bellen zoals bij Wigo? Is er beeldkwaliteit verlies tegenover als je met de TV-box kijkt? Want dit is voor mezelf wel belangrijk. Ik werk in ploegen dus ik neem vaak programma's op, kan ik dit zorgeloos blijven doen? Gebeurd dit automatisch zoals met de TV-box, maw programmeren? Play is gewoon inbegrepen bij Yugo?
Dit zijn al enkele vragen, waarschijnlijk zullen er later nog wel volgen. 🙂
... Meer weergeven
04-08-2020
07:41
Idd Steven! Dit is het probleem dat ik ook heb sinds de laatste update van de telenettv app! Voorlopig gebruik ik dus nu Firefox app op de iPad en daarmee lukt het wel. Mvg, Geert
... Meer weergeven
03-08-2020
13:31
Heb ik al meerdere malen geprobeerd, is het eerste wat ik doe trouwens als iets niet werkt. Klantendienst heb ik al meerdere malen geïnformeerd, maar het ligt aan mijn Sonos volgens hun... en uiteindelijk zeiden ze zelf van mijn vraag hier is te stellen... Maar heb nu is getest en met de firefox app op de telenettv website werkt het wel, google chrome werkt enkel op de iPhone, om de een of andere reden wil chrome op de tablet niet volledig scherm gaan waardoor de optie niet beschikbaar is. Firefox doet dit wel. Rare toestanden allemaal!!
... Meer weergeven
03-08-2020
12:16
Hey, Sinds de laatste update van de Telenet TV app valt het beeld op de iPad weg wanneer ik het geluid stream naar men Sonos via airplay. Dit werkte voordien perfect en doet het nog steeds met andere apps, maar bij de Telenet TV app geen beeld als airplay actief is. Wanneer ik de verbinding verbreek is het beeld dan terug. Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Ik veronderstel de app zelf aangezien het sinds de update is, terwijl Telenet beweert dat het aan Sonos ligt, welke steeds up to date is. Edit: Net geprobeerd op de iPhone via de website telenettv.be en daar lukt het wel, zal dus toch aan de app liggen?
... Meer weergeven
Berichten die Geert_ geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 07-11-2020 17:26 |