Beantwoorden
Geert_
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Twee handen vol! Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

Telenet One Number (eSIM)

Sinds de nieuwe update van Apple is mijn eSIM kaart van mijn Apple watch, nog al voorgehad, gewoon verwijderen via de iPhone, stopzetten op de website van Telenet, wachten op een SMS'je en dan gewoon terug activeren, binnen het kwartier was dit gefixt.

 

Nu probeer ik dit weer, maar het stopzetten wil maar niet lukken, ook al heb ik 24u gewacht (blijkbaar kan dit nu niet meer op een kwartier???).

 

Gebeld naar Telenet maar daar krijg ik gewoon het antwoord, wachten...

2 reacties
Julien5
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Telenet One Number (eSIM)

Is het uiteindelijk in orde gekomen? Zit met een vergelijkbaar probleem

Geert_
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Twee handen vol! Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

Telenet One Number (eSIM)

Nee. Dit was ook het enige die mij deed twijfelen om te veranderen van provider. Ben uiteindelijk naar Orange gegaan en nog geen seconde spijt van! Ik betaal dan wel meer, maar nu kan ik tenminste mijn smartphone overal gebruiken zonder dat het mobiel internet wegvalt, echt een verademing na jaren sukkelen en frustratie! Mijn smartphone heeft nu een esim, maar eentje voor men smartwatch heeft Orange nog niet, maar dat is kwestie van tijd.

 

Vind het wel straf dat ik op sommige plaatsen, buiten weliswaar, tot zelf 600 mbps (5G) had bij Telenet! Tot ik ergens binnenga... Dan valt het steeds weg en met moeite 10 mbps.

Orange heb ik continu rond de 100 en zelf meer, wat ruim voldoende is. 5G nog niet gezien, maar 4G blijft tenminste mooi stabiel en alles opent meteen, top!

 

Internet en tv voor thuis blijf ik wel bij Telenet, voorlopig toch nog...