@GADS-GS Toevallig is dit probleem vandaag opgelost. Ik had nogmaals een klacht ingediend bij Telenet en erin verwezen naar het feit dat ik een dossier had lopen bij de ombudsdienst voor telecommunicatie. Vanochtend werd ik opgebeld door de klachtendienst van Telenet met als informatie dat ik voorlopig geen facturen of extra kosten moest betalen zolang het dossier bij de ombudsdienst lopende was. Daarnet controleerde ik willekeurig nog eens de 'Mijn Telenet'-pagina, en de link naar 'Geavanceerde instellingen' is zichtbaar (zie foto). 38 dagen heeft dit geduurd, en ik heb minstens 50 verschillende medewerkers van Telenet gesproken. Echt compleet onvoorstelbaar, voor iets wat nooit had kunnen gebeuren als de modems van Telenet lokaal in te stellen waren zoals bij iedere andere provider... Enfin, morgen mijn thuisnetwerk terug fatsoeneren en dan wachten wat de ombudsdienst te zeggen heeft over mijn compensatie.
... Meer weergeven