Goedemiddag
Ik heb vorige week woensdag (6 maart) een iPhone 15 aangekocht bij Telenet voor de mooie prijs van €749. Goedkoper is het toestel niet te krijgen, dus ik dacht ik koop het toestel bij Telenet.
Reeds 3 keer heb ik van Post.NL de melding gekregen het lukt ons niet om vandaag je pakket te bezorgen. Inmiddels is de tijd van bezorgen naar maandag verplaatst.
Telenet geeft zelf aan dat toestellen binnen de 2 tot 4 werkdagen worden geleverd. Dus ik verwacht het toestel ten laatste woensdag 13 maart in mijn bezit te hebben
Ik heb hier toch enkele vragen bij:
- Het pakket ligt bij Post.NL waarom krijg je als consument de mail dat ze zullen leveren en uiteindelijk wordt de leveringsdatum toch vooruitgeschoven? Een keer kan ik nog begrijpen, maar 3 keer vind ik er toch wel wat over
- Waar levert Post.NL als je niet thuis bent? Een handtekening is nodig bij ontvangst
Bedankt.
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Levering toestel Telenet (iPhone 15)
... Meer weergeven