Beantwoorden
NickD1984
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

PostNL stelt levering toestel Telenet uit (iPhone 15)

Goedemiddag


Ik heb vorige week woensdag (6 maart) een iPhone 15 aangekocht bij Telenet voor de mooie prijs van €749. Goedkoper is het toestel niet te krijgen, dus ik dacht ik koop het toestel bij Telenet.

Reeds 3 keer heb ik van Post.NL de melding gekregen het lukt ons niet om vandaag je pakket te bezorgen. Inmiddels is de tijd van bezorgen naar maandag verplaatst.

Telenet geeft zelf aan dat toestellen binnen de 2 tot 4 werkdagen worden geleverd. Dus ik verwacht het toestel ten laatste woensdag 13 maart in mijn bezit te hebben  

Ik heb hier toch enkele vragen bij:

 

- Het pakket ligt bij Post.NL waarom krijg je als consument de mail dat ze zullen leveren en uiteindelijk wordt de leveringsdatum toch vooruitgeschoven? Een keer kan ik nog begrijpen, maar 3 keer vind ik er toch wel wat over

 

- Waar levert Post.NL als je niet thuis bent? Een handtekening is nodig bij ontvangst

 

Bedankt.  

 

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Levering toestel Telenet (iPhone 15) 

 

12 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

PostNL stelt levering toestel Telenet uit (iPhone 15)

Er zijn te weinig zendingen de laatste tijd bij post nl (chauffeurs rijden niet uit brengt niet genoeg op )

Er komt op scherm wordt vandaag geleverd maar wordt elke dag uitgesteld

Af toe wordt het in afhaalpunt geleverd niet altijd

https://www.netweters.be/t5/Toestel-info/Hoe-lang-duurt-de-levering-van-iPhone-via-Telenet/m-p/18584...

Post nl durft pakje aan de deur achter te laten bij een collega gebeurd dat gelukkig was de s 24 er nog

Niets getekend is niet ontvangen dat blijft de regel

Wordt af toe in de brievenbus achtergelaten of bij de buren

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

PostNL stelt levering toestel Telenet uit (iPhone 15)

@luc55 

Te weinig zendingen of te weinig chauffeurs dat zou mij echt niks schelen als ik iets bestel en er staat dat er dan en dan geleverd wordt verwacht ik dat pakket ook. Er zijn mensen die er voor thuis blijven en dan in eens een mail dat het pakket niet komt ? Hier zou ik dan toch echt wel een klacht voor neerleggen. De consument vraagt iets en daar is een bezorger voor nodig ok maar dan dient die firma wel zijn belofte na te komen. 

@NickD1984 zou anders gewoon een klacht neerleggen moest je van die mails krijgen. Zoals ik al eerder zei je verwacht een pakket dus dienen ze dit te leveren. Je zegt zelf een keer kan maar zelfs die ene keer zou bij mij niet pakken want ik bestel iets en als er een datum bij staat dat er geleverd wordt dan verwacht ik het ook. Als je niet thuis bent klopt het wel wat @luc55 vermeld ze durven het dan idd nog wel eens aan de deur te leggen of af te geven bij de buren of als je geluk hebt kun je het op een post punt afhalen. Dat laatste is zelden volgens mij want ik lees hier genoeg topics over. Zelf laat ik altijd leveren bij mijn schoonouders ( nu ff niet maar is een andere situatie ). Zo heb ik mijn iPhone ook laten leveren en ze hebben dit gewoon geleverd aan mijn schoonmoeder geen probleem en tekenen ...? nee hoor niks van gezegd. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

PostNL stelt levering toestel Telenet uit (iPhone 15)

Op mijn werk worden dagelijks bestellingen geleverd door DPD, UPS, GLS, PostNL, ... Als je met die chauffeurs praat, dan weet je dat ze verzuipen in het werk. Die van PostNL werkt 12 uur per dag, 6 dagen per week aan een hongerloon, 100en bestellingen per dag. Mensen moeten afstappen van het idee dat hun pakje er morgen moet zijn.

Waarom je tot 3x toe bericht krijgt dat het vandaag wordt geleverd is heel simpel: het zal niet gelukt zijn en als het pakje op de 'te leveren lijst' staat, dan krijgen die chauffeurs iets meer betaald. Voor handtekeningen hebben de meesten geen tijd; na jouw pakje wachten er nog 99 andere.

Een goede raad: laat waar mogelijk leveren in een afhaalpunt. Niemand moet daarvoor thuis blijven, je pakje blijft (relatief) veilig en het scheelt die chauffeurs een aantal stops.

Maar daarmee heb je jouw bestelling nog niet. Ik zou nog even geduld hebben. Mogelijk zal het geleverd worden op een afhaalpunt.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
NickD1984
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

PostNL stelt levering toestel Telenet uit (iPhone 15)

Ik zal nog eventjes wachten, ze hebben in principe nog 'tijd' om te leveren maar ze moeten me niet mailen dat ze gaan leveren en dan wordt het al 3x uitgesteld. Wat een slechte service en communicatie. 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

PostNL stelt levering toestel Telenet uit (iPhone 15)

We weten waarom post nl gebruiken en niet B post  de prijs dat is alles

Voor de rest kan je niet veel doen ik zie het met de bestellingen van bol ook

maar er staat op de website dat langer kan duren

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

PostNL stelt levering toestel Telenet uit (iPhone 15)

Ups ,DHL en B post  zijn chauffeurs in loondienst  de rest niet

Daar heb je het al voor die 100 pakje kom je niet uit de kosten dus ze sparen op tot er genoeg is

Bij bedrijven is gemakkelijk omdat deze naast elkaar liggen en zijn open in de dag

Post nl en afhaalpunten  dat staat nog altijd niet op punt

Bpost zeker de app is top hij zorgt dat je pakje altijd naar afhaalpunt komt ook al kan je niet selecteren

Zoals je zegt die 24 uur levering zal af toe niet kunnen

Wel straf van China zaterdag bestel ik iets donderdag wordt het geleverd met B post (omdat het nu zeer kalm is natuurlijk )

NickD1984
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

PostNL stelt levering toestel Telenet uit (iPhone 15)

Het is dus al zover. Post.NL heeft gezegd dat de zending vermist is .. Telenet asap gecontacteerd. Ik hoop op een snelle oplossing. 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

PostNL stelt levering toestel Telenet uit (iPhone 15)

Zal zeker nog +- een maand duren dit hebben we hier al gezien

Zou er wel achter zitten en zeker telenet blijven contacteren

Af en toe loopt het verkeerd

Tags (1)
NickD1984
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

PostNL stelt levering toestel Telenet uit (iPhone 15)

Zal ik zeker doen. Ben eens benieuwd hoelang het allemaal zal aanslepen. 

NickD1984
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

PostNL stelt levering toestel Telenet uit (iPhone 15)

Ze zijn er alvast mee bezig. Deze middag heb ik een mail met hun verontschuldigingen ontvangen met in bijlage een ontvangersverklaring dat ik op eer en geweten moet invullen waarin ik met een ja/nee moet verklaren dat ik het pakket wel of niet heb ontvangen en wel of niet een handtekening heb gezet voor ontvangst.

 

ik hoop dat het alvast niet te lang zal aanslepen en dat ik zal m'n telefoon zal mogen ontvangen. 

Het vreemde eraan is dat Post.NL na 3 uitgestelde leveringen maandag mailt dat ze het pakket niet tijdig kunnen leveren en dat  ik het later op de avond nog kan krijgen. Uiteindelijk krijg ik het pakketje niet en zeggen ze dat de zending 'vermist' is, en dat ze nooit is aangekomen op een regionaal depot Maar als een zending vermist is vraag ik me toch af waarom ze dan nog mails sturen dat ze toch gaan leveren?!

 

 

 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

PostNL stelt levering toestel Telenet uit (iPhone 15)

Dat papier geeft aan dat ze hem kwijt zijn en de terugbetaling wordt in gaan gezet

Moest de telefoon nog opduiken moet je hem dat laten weten om hem toch nog te betalen

NickD1984
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

PostNL stelt levering toestel Telenet uit (iPhone 15)

Merci voor de info!