Klinkt als hetzelfde probleem ik al sinds half april heb. Als je zeker wilt weten of je pods echt werken kan je het volgende doen. De modem is idd ook een pod. 1: Indien ze verspreid zijn over het huis, ga vlak naast elke pod staan en kijk of je een zeer sterk wifi signaal hebt. 2. beter is van een wifi scanner app te downloaden en een scan te doen op een plaats waarvan je vermoedt dat je in het bereik bent van de modem en pods. Je zou het wifi netwerk per modem/pod 2x moeten zien staan telkens met een ander mac address. Dus als je 1 modem en 2 pods hebt, dien je 6x je eigen netwerk te zien staan in de wifi scanner app. Als je pods niet actief zijn, ga je je wifi maar 2x zien staan en dat is dan dat van de modem, dat lijkt wel te werken, maar enkel het originele wifi netwerk dat Telenet standaard instelt en onderaan op de sticker van je modem staat. Als je ooit via "mijn telenet" een eigen wifi ssid hebt ingesteld, ga je die wss niet zien, maar dat is 1 van de dingen dat misloopt. Bij mij toch. Die tickets die zogezegd gesloten zijn, klopt niet in mijn ervaring, Ik concludeer uit talrijke telefoons dat ze zelfs niet meer aan hun tickets geraken door het probleem met hun nieuwe ERP software. Dat lijkt o.a. het geval met tickets die voor TBO (Telenet Back Office) zijn aangemaakt.
... Meer weergeven