@Theo2 schreef: Ik heb net gebeld om dat truukje even met mijn 5s iphone uit te halen..... blijkt dat men dat nog niet wil doen voor WIGO wel voor One..... Wat bedoel je juist met "ze" willen het niet doen voor Wigo? Wat "willen ze" niet doen?? Voor bellen over WiFi zijn er eigenlijk 3 voorwaarden: Deze dienst moet door Telenet geactiveerd worden voor jouw nummer. Dit vereist in sommige gevallen een manuele interventie van de Klantendienst. Dit heeft dus niets te maken met welk abonnement je hebt, en heeft ook niets te maken met welk toestel je hebt. Dit is gewoon een activatie voor jouw SIM kaart. Jouw toestel moet VoWiFi/VoLTE ondersteunen. Dit heeft dus ook niets te maken met welk abonnement je hebt, en heeft zelfs niets met Telenet te maken. Dat is gewoon een feature op je toestel: je toestel heeft het of heeft het niet (meestal komt dit met een software update). Jouw toestel moet door Telenet ondersteund worden (zie lijst met ondersteunde toestellen). Het is dus niet genoeg of jouw toestel het "heeft" of niet ... In jouw geval denk ik: check (Telenet heeft het geactiveerd). check (jouw toestel ondersteunt het). fail (Telenet ondersteunt jouw toestel niet)??
... Meer weergeven