Ondertussen is het eind juni en ervaar ik hetzelfde probleem op een nieuw aangekochte Lenovo P11. Klantendienst maakte er een dossier van afgelopen zaterdag, vandaag kreeg ik al de melding dat het dossier behandeld . Het probleem is echter niet opgelost . Het zou mogelijk aan mijn toestel liggen, maar hij, noch de backoffice hadden er een verklaring voor, aldus de vriendelijke meneer van de klantendienst die me vandaag te woord stond. Zelf wat gaan graven in allerlei fora en blijkt dat dit probleem er ql is sinds december 2020, toen met de Samsung tab s7 en later hetzelfde probleem met de Lenovo tab P11. Deze 2 toestellen delen dezelfde processor ( snapdragon 662). Misschien verstandig om dit te melden op de site van telenet zelf, of tenminste bij de klantendienst. Dan kan men weer meer tijd steken in het oplossen van het probleem zelf. Oh ja, in Nederland blijkt de Ziggo app dezelfde problemen te geven op dezelfde toestellen. Misschien kolt de app van dezelfde leverancier/ ontwikkelaar en is het wellicht verstandig dat telenet dit op hun beurt meldt.
... Meer weergeven