Ik heb alles geïnstalleerd volgens hun set up op youtube, ook betaald enzo...maar niks werkt, nadien ook NordVpn geinstalleerd, werkte ook niet. Telkens betaald en nu moet ik weer refunds vragen. Maar ik vraag mij af of dit niet ligt aan mijn telenet netwerk hier, misschien wordt hier iets tegengehouden? Ik vind ook nergens details over hoe ik het op mijn gsm verder moet doen, moet ik wifi bv uitzetten en op mobiele data verder kijken, moet ik ergens anders nog iets uitzetten. Overal veel reclame over installeer vpn en hop je kan vertrekken, maar bij mij blijft hij bv in de Google Play app zeggen (not allowed in your country) en bij Netflix exact dezelfde series als anders. Ik kreeg wel dit bericht van NordVpn gisteren toen ik een refund vroeg: Thank you for your letter. Unfortunately, we are currently experiencing temporary issues with most of our Netflix locations, however, our team is currently working on a long-term solution. With that being said, we do not have an ETA on when Netflix will be fully back up. You may try reconnecting to our servers in order to possibly find a server that works with Netflix, however, we can't assure you that it would work. That being said, you do have 30 days to request a refund, so we would highly recommend waiting and see if the situation improves!
... Meer weergeven