Ik begrijp het, maar de communicatie hier rond heeft me doen geloven dat alles gratis vervangen zou worden. I mean, de technieker zei dat het gratis was, de klantenservice zei dat het gratis was, de gebrekkige kabel is letterlijk geplaatst door telenet, .. ( merci voor u tijd btw 😉 ) De eerste technieker heeft de kabel en modem vervangen, de modem deed het gewoon niet meer. Hij heeft toen ook in 1 keer de kabel vervangen omdat dit al een oudere kabel was en hij liever meteen een nieuwe kabel stak (gratis). Ik heb toen ook niets laten weten omdat ik geen problemen meer had nu ik terug een werkende modem had. Ik heb ook meer dan een half jaar geen problemen meer gehad, maar de conclusie van de meest recente technieker was dat de kabel slecht was gemaakt en dat misschien de oorzaak was van mijn huidige problemen. Maar hopen dat fiberklaar snel fiber legt in heel vlaanderen zodat andere bedrijven ook een acceptabele internetsnelheid kunnen aanbieden. Dan kan je tenminste overschakelen als telenet zijn gedrag u niet aanstaat. TLDR; altijd de kleine lettertjes lezen, dat wat zwart-op-wit staat telt. Al de rest is gewoon woord tegen woord en bereik je niets mee.
... Meer weergeven