sinds 2 dagen kreeg ik geen mail meer binnen via Outlook, via Telenet. Ik zal misschien best mijn wachtwoord bij Telenet aanpassen ? Zou het daarmee opgelost kunnen zijn? Net vandaag kreeg ik een mailtje , allicht een poging tot fraude ? Ik zal er dus maar niet op ingaan, en stuurde het alvast door naar een echt Knack mail adresdat ik online vond op de website van Knack : Mail die ik ontving , van nathalie.le.blanc@knack.be "Beste e-mailgebruiker Als u dit bericht ontvangt, ondergaat uw Outlook Web App 2022-e-mailserver vandaag, 12 oktober 2022, gepland onderhoud. Vanwege het hoge niveau van ontvangen spamaanvallen. Beste e-mailgebruiker Als u dit bericht ontvangt, ondergaat uw Outlook Web App 2022-e-mailserver vandaag, 12 oktober 2022, gepland onderhoud. Vanwege het hoge niveau van ontvangen spamaanvallen. KLIK HIER en meld u vóór 19:00 uur vandaag aan bij uw Outlook-mailbox om automatische beveiligingsupgrade en back-up van alle informatie in uw mailbox in te schakelen. uw mailbox inclusief al uw gegevens tijdens het onderhoud. Als u na de onderhoudsperiode of morgenochtend moeite heeft met het verzenden of ontvangen van berichten vanuit uw Outlook-mailbox, sluit dan Outlook af en log opnieuw in. We betreuren dit ongemak en stellen uw geduld op prijs. Systeem administrator, Verbonden met Microsoft Exchange.© 2022 Alle rechten voorbehouden Microsoft Corporation.en meld u vóór 19:00 uur vandaag aan bij uw Outlook-mailbox om automatische beveiligingsupgrade en back-up van alle informatie in uw mailbox in te schakelen. uw mailbox inclusief al uw gegevens tijdens het onderhoud. Als u na de onderhoudsperiode of morgenochtend moeite heeft met het verzenden of ontvangen van berichten vanuit uw Outlook-mailbox, sluit dan Outlook af en log opnieuw in. We betreuren dit ongemak en stellen uw geduld op prijs. Systeem administrator, Verbonden met Microsoft Exchange.© 2022 Alle rechten voorbehouden Microsoft Corporation."
... Meer weergeven