@INGE10 schreef: sinds 2 dagen kreeg ik geen mail meer binnen via Outlook, via Telenet. Ik zal misschien best mijn wachtwoord bij Telenet aanpassen ? Zou het daarmee opgelost kunnen zijn? Verbinding tussen jouw Outlook en Telenet servers zou moeten nagekeken worden. Is er een foutmelding door Outlook getoont? Wat gebeurd indien jij op 'Sent/Receive now' klikt? Ik zal er dus maar niet op ingaan, en stuurde het alvast door naar een echt Knack mail adres dat ik online vond op de website van Knack : Mail die ik ontving , van nathalie.le.blanc@knack.be Het adres die je in de mail kunt zien als afzender is technisch op geen wijze samenhangend met de eigenaar van mailbox, tenzij de afzender een cryptografische handtekening bijlegt. Bij de spam of fraude berichten zijn de afzenders verzonnen en het geeft geen zin om ze te contacteren. Indien jij enkel een mailbox gebruikt van Telenet en dus geen Outlook webapp van Microsoft, is jouw e-mail ook per toeval gekozen. Zoals SMSjes over geblokkeerde itsme of bankrekeningen, iedereen ontvangt deze, ook geen klanten van de misbruikte dienst. KLIK HIER en meld u vóór 19:00 uur vandaag aan bij uw Outlook-mailbox om automatische beveiligingsupgrade en back-up van alle Jij moet heel goed kijken wat onder "KLIK HIER" staat. Meestal zijn daar URLs die meer of minder lijken op de misbruikte dienst, maar vaak vermomd. Dus niet klikken! Echte mails van goede dienstverleners raden aan om via een bookmark in te loggen of via hun web. Of de links gaan zonder twijfel aan de juiste webpagina.
... Meer weergeven