anthony_ve
Experienced Beetjesweter
anthony_ve
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
08-04-2024
08:07
|
Lid sinds: 01-11-2022
Datum laatste bezoek: 08-04-2024 08:07
Ranking
Experienced Beetjesweter
20-03-2024
15:55
1
Update: de klantendienst heeft mijn modem gereset en IPv6 werkt weer. Bedankt aan iedereen voor de hulp.
... Meer weergeven
20-03-2024
06:30
@flip1953Daarmee bedoel ik dat ik sinds de aanpassing geen IPv6-connectiviteit meer heb (cf. mijn vorige reactie). In Mijn Telenet zie ik onder "Geavanceerde instellingen" voor "LAN - subnet IPv6", "IP-adres (IPv6)" en "Voorvoegsel (IPv6)" overal een IPv6 adres/prefix staan. Maar onder "Verbonden toestellen" zie ik voor geen enkel toestel een IPv6 adres (een probleem met de DHCP server van de modem?). Aangezien ik al een half jaar of zo niets veranderd heb aan de configuratie van de Telenet router en het verlies van IPv6-connectiviteit samenviel met de aanpassing, lijkt het me logisch dat dit probleem effectief ook veroorzaakt is door de aanpassing. En aangezien @Master-Magic hierop gereageerd had dat het probleem bij Telenet ligt, nam ik aan dat het een algemeen probleem is.
... Meer weergeven
19-03-2024
07:20
@SuzyIs er al nieuws over wanneer het algemene probleem met IPv6-connectiviteit zou opgelost raken? Zelf heb ik geen 3rd party router, maar toch heb ik geen IPv6-connectiviteit meer sinds de aanpassing.
... Meer weergeven
08-03-2024
19:54
Hier hetzelfde probleem: sinds enkele dagen geen IPv6 meer. Mijn opstelling: CV8560E met in Mijn Telenet "...::/64" bij LAN - subnet IPv6 onder LAN-configuratie en "...::/56" bij Voorvoegsel (IPv6) onder WAN-configuratie van de modem naar een switch (dus is vziw irrelevant voor IP issues) via kabel van de switch naar een Windows 11 laptop via kabel (de laptop is geconfigureerd voor de Cloudflare DNS IPv4 + IPv6 servers, maar voor de rest is er geen specifieke netwerkconfiguratie) Ik heb alles herstart (de modem manueel, door de stekker uit te trekken) en de DNS configuratie gereset, maar het probleem blijft. Wat kan ik verder nog proberen om dit te debuggen? Of is het mogelijk dat het probleem aan de Telenet kant zit en moet ik wachten tot ik in Mijn Telenet ergens "...::/57" zie verschijnen? Alvast bedankt.
... Meer weergeven
Berichten die anthony_ve geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
1 | |||
1 |
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 20-03-2024 15:55 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig