Dan toch nog maar even contact opgenomen met de klantendienst. Na een half uurtje in wacht kreeg ik een vriendelijke medewerker aan de lijn. Hij kon het probleem van de terugkijk-tv ook niet oplossen. De televisigids kijkt ondertussen wel 14 dagen vooruit dus hij is gedeeltelijk ineractief want enkel het terugkijk gedeelte werkt niet. Er ging een case voor gemaakt worden om een technieker langs te sturen. De medewerker vroeg of hij me nog met iets kon helpen. Wel dat kon want ik had deze week al geprobeerd om een 2de digicorder aan mijn account toe te voegen via de klantendienst en dit was toen niet gelukt. Na wat gegevens door gestuurd te hebben had hij mij in wacht gezet. Ondertussen keek ik eens online naar mijn decoders en daar zag ik dat er een activatie moest afgewerkt worden. Ik klikte erop en het serienummer van de nieuwe digicorder werd gevraagd. Serienummer ingegeven en jawel... Activatie geslaagd! Ik kreeg direct beeld op mijn nieuwe digicorder. Even de terugkijk-tv testen op de nieuwe digicorder en die deed het. Dan heb ik mooi zitten wachten tot de klantendienst terug aan de lijn kwam om te laten weten dat de nieuwe digicorder geactiveerd was en terugkijk-tv erop werkt. Helaas werd de verbinding verbroken na 1 uur en 18 minuten. Ik heb dus niet kunnen aangeven dat het gelukt was en dat de vorige case die hiervoor werd geopend mocht afgesloten worden. Wat beterft de terugkijk-tv op mijn eerste digicorder denk ik dat het aan het toestel zelf ligt aangezien de 2de decoder zonder problemen werk met terugkijk-tv. Hopelijk heeft er iemand anders ook nog iets aan heel mijn relaas. Alvast bedankt aan iedereen voor de reacties.
... Meer weergeven