Geen terugkijk tv wel verbonden.
Ik heb een lange tijd een digicorder gehuurd bij Telenet.
Vorige week heb ik via de helpdesk een 2dehands digicorder laten activeren naast mijn gehuurde.
Dit was op enkele minuten in orde. Alles werkte ook goed en beide digicorders vonden elkaar.
Nu heb ik gisteren mijn gehuurde digicorder binnen gebracht. Ook dit ging vlot.
Vandaag heb ik geen terugkijk tv meer. Er is wel verbinding met het internet want via de app op mijn pc kan ik mijn opnames zien.
Ik wou ook nog een 2de digicorder laten activeren vandaag maar nu lukte dit plots niet meer via de helpdesk. De mevrouw was wel heel vriendelijk en er werd een ticket voor aangemaakt. Helaas zullen ze er pas volgende week dinsdag naar kunnen kijken wegens grote drukte.
Ik heb enkel digitale tv en geen internet abonnement. Er hangt hier wel een modem zodat mijn digicorders interactief kunnen zijn.
Heeft er iemand een idee hoe het komt dat mijn terugkijk tv niet meer werkt en dat ze er niet in slagen om mijn 2de tweedehands digicorder te activeren?
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
digicorder
-
interactiviteit
-
opnames
-
terugkijk-tv