Beantwoorden
Sluca
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes. Leesbeest! Mooi, mooi!

Automatisch volgende aflevering afspelen uitschakelen

Na twee dagen whatsappen met Telenet met 1x antwoord op een vraag die ik niet gesteld heb en 2x een antwoord dat niet klopt probeer ik hier het juiste antwoord te vinden. Ik wil dus graag de functie uitschakelen die ervoor durft dat er automatisch een volgende aflevering wordt afgespeeld op mijn tv-box. Volgens het laatste antwoord in Whatsapp: “instellingen (tandwieltje) » TV box » voorkeuren » onderste menuutje = binge-watchen. Zet deze optie uit en dan zou het moeten werken.” Niet dus want ik heb geen menu voorkeuren, laat staan een menu bingewatchen. 

 

0 Likes
8 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Automatisch volgende aflevering afspelen uitschakelen

Welk toestel heb je? Een TV-Box of een Digicorder. De TV-Box neemt op in de cloud en je kan heel veel gelijktijdig opnemen. De Digicorder neemt lokaal op en maximaal twee programma's gelijktijdig en terzelfde tijd naar een derde programma kijken.

Indien het een Digicorder is, dan Huisje, tandwieltje rechts onder (=instellingen), Digicorder, Voorkeuren, Volgende aflevering, Bingewatchen Ann/Uit, Bewaren.

Als ik dat vergelijk met hetgeen je schrijft, dan zou je na Voorkeuren de optie Volgende aflevering moeten zien.

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Automatisch volgende aflevering afspelen uitschakelen

@janne_man @Sluca 

In de vraag staat TV-box en in de Tags staat Digibox? 2 totaal verschillende toestellen...

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/de-telenet-decoders-overzicht-technische-specificaties/

Een TV-box kan het al niet zijn want die menu's die opgenoemd worden bestaan zelfs niet in de TV-box.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Automatisch volgende aflevering afspelen uitschakelen

off topic

Bij twijfel heeft het geen zin om zelf van alles te veronderstellen. Gewoon de vraag stellen en duidelijk maken hoe een gewone gebruiker de verschillen kan waarnemen.

Eventueel een antwoord geven op basis van een veronderstelling en dat duidelijk melden in welk geval die oplossing van toepassing is. Ik laat het aan een bezitter van een TV-Box over om te vertellen wat moet gedaan worden om op dat toestel het bingewatchen uit te zetten.

Laar ons verder bij de les blijven en niet verder uitweiden over wat anders dan de vraag van de de topic starter.

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Automatisch volgende aflevering afspelen uitschakelen

@janne_man @Suzy 

Huh? Ik heb zelf een TV-box en in de link kan hij zien welk toestel hij heeft!

Een beetje te overijverig vind ik je antwoord. Asteblief zeg! Zeg dan gewoon dat ik moet zwijgen!

En moet dit openbaar? Kan dat niet Privé? Dit is er helemaal over, echt misplaatst!

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Automatisch volgende aflevering afspelen uitschakelen

het gaat kennelijk over een tv box daar die de instellingen niet vind die op een digicorder zijn, op de tv box kan je dit dus niet uitzetten voor de volgende aflevering vervroegd te zien voor de aflevering nog niet ten einde is..


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Sluca
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes. Leesbeest! Mooi, mooi!

Automatisch volgende aflevering afspelen uitschakelen

In de voorgestelde tags stond digibox en digicorder. Ik heb een tv-box en ging er dus verkeerdelijk van uit dat die twee hetzelfde waren. Bedankt voor het antwoord. Het is dus niet mogelijk om de functie uit te zetten op een tv-box.

0 Likes
Kenzano
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Automatisch volgende aflevering afspelen uitschakelen

Wij ervaren dit ook als zeer storend. Vroeger hadden we dit probleem niet op de digicorder. Sinds we een 4k box hebben ervaren we dit als zeer storend. Is er intussen een oplossing?

CarineL67
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Automatisch volgende aflevering afspelen uitschakelen

Super irritant want dan staat de aflevering op bekeken en dan moet je weer de voorafgaande verplichte reclame bekijken, tot het einde doorspoelen en dan opletten of je kan weer herbeginnen. Vreselijk.

0 Likes