Sluca
Freshman Weetjesweter
Sluca
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
05-05-2024
02:29
|
Lid sinds: 05-05-2019
Datum laatste bezoek: 05-05-2024 02:29
Ranking
Freshman Weetjesweter
15-11-2023
21:10
Ik denk inderdaad dat het zou kunnen dat ik een verkeerd kabeltje gebruik. Mijn vriend brengt dit weekend een RJ45-kabel mee. Hopelijk werkt het dan. Dank je wel!
... Meer weergeven
15-11-2023
21:09
Er brandde wel een lichtje maar ik vrees dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben en dat het een verkeerd kabeltje is. Mijn vriend brengt dit weekend een kabel mee die wel zeker RJ45 is, hopelijk is het dan opgelost en heb ik niets kapotgemaakt. Dank je wel!
... Meer weergeven
14-11-2023
23:06
Hallo allemaal. Ik ben niet technisch aangelegd, ik hoop dat ik de juiste termen gebruik. Ik heb op mijn modem van Telenet (CH6643E) vier Ethernetpoorten. Maar ik heb nogal wat apparaten en 4 is niet genoeg dus ik heb een switch gekocht (TP-Link TL-SF1005D).
Ik had niet door dat er bij de switch geen kabeltje was dus ik ben in mijn verzameling kabeltjes gaan zoeken naar een kabel met aan beide kanten zo’n typisch Ethernet dingetje. Althans, ik veronderstel dat het Ethernet is. Dat heb ik dus in m’n switch gedaan en in m’n modem. Maar het lijkt niet te werken. Als ik iets rechtstreeks aan m’n modem hang werkt het direct, als ik het in de switch doe niet.
Misschien is het kabeltje dat ik nog had kapot maar ik denk niet dat dat het probleem is want als ik het met één van de kabels probeer van m’n andere apparaten lukt het ook niet. Maar de switch is gloednieuw dus ik denk ook niet dat dat het probleem is.
Moet ik ergens bij m’n instellingen van de modem iets veranderen of zo? Of is er nog iets waar ik niet aan denk?
Dank u wel alvast.
Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Switch werkt niet?
... Meer weergeven
16-08-2023
19:47
Ik probeer al meer dan 2 maanden de combo terug te laten opzeggen. Het activeren was binnen een dag (of zelfs onmiddellijk) geregeld, maar het opzeggen is blijkbaar onmogelijk.
... Meer weergeven
15-11-2022
22:59
In de voorgestelde tags stond digibox en digicorder. Ik heb een tv-box en ging er dus verkeerdelijk van uit dat die twee hetzelfde waren. Bedankt voor het antwoord. Het is dus niet mogelijk om de functie uit te zetten op een tv-box.
... Meer weergeven
15-11-2022
21:14
Na twee dagen whatsappen met Telenet met 1x antwoord op een vraag die ik niet gesteld heb en 2x een antwoord dat niet klopt probeer ik hier het juiste antwoord te vinden. Ik wil dus graag de functie uitschakelen die ervoor durft dat er automatisch een volgende aflevering wordt afgespeeld op mijn tv-box. Volgens het laatste antwoord in Whatsapp: “instellingen (tandwieltje) » TV box » voorkeuren » onderste menuutje = binge-watchen. Zet deze optie uit en dan zou het moeten werken.” Niet dus want ik heb geen menu voorkeuren, laat staan een menu bingewatchen.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
digibox
-
instellingen
-
opnames
02-11-2020
14:03
En nog een kleine bijkomende vraag: ik vind alle apps die ik zoek zoals VTM go, NPO, Streamz, Prime Video etc. Maar de VRT Nu app is nergens te vinden. Enkel het YouTube kanaal. Kan jij hem vinden? Merci 😊
... Meer weergeven
02-11-2020
13:56
1
Hallo, ik heb hem sinds vandaag ook in huis. Ook via Fnac en Frans doosje en goeie eerste indrukken. Ik vroeg me af of ik met de remote ook iets van de tv-box kan besturen? Het zou bv handig zijn om zowel de chromecast als de tv als de tv-box tegelijk in of uit te schakelen. Bedankt alleszins!
... Meer weergeven
30-07-2019
02:23
1
Hallo Ik heb wat op het forum gekeken maar ik ben blijkbaar de enige die hier last mee heeft :-). Ik vind het overzicht van de opnames en geplande opnames echt niet duidelijk. Volgens mij heeft het vooral te maken met afleveringen die meer dan één keer worden uitgezonden, maar met de vroegere digicorder (ik had nog het tweede laatste model) had ik daar geen last mee. Een voorbeeld: dr Phil (I know, laat me dit nu maar gewoon als voorbeeld gebruiken). Ondertussen heb ik een zestal afleveringen opgenomen. Als ik dan naar opnames ga kijken en ik selecteer ”Dr Phil (6 afleveringen)” krijg ik een wirwar van reeds opgenomen en geplande opnames. Het heeft duidelijk te maken met het nummer van de aflevering maar zoals gezegd, vroeger was dat geen issue. Het is een kwestie van te sorteren op reeds opgenomen ipv nummer van de aflevering. Ik kan die optie echter niet vinden en volgens mij bestaat die optie gewoon niet? Bij geplande opnames doet hij ook vreemde dingen. Bijvoorbeeld Lili en Marleen: daar staat geplande opname 12 augustus. Dat is de laatste geplande opname, de eerste is morgen... Tenslotte nog een aantal opmerkingen die los staan van het onderwerp maar toch het vermelden waard zijn, kwestie van eventueel mee te nemen naar toekomstige updates: - Ik sluit me aan bij de vaak terugkomende opmerking dat Netflix blijft hangen. Ik start het nu op via m’n Chromecast want het probleem doet zich zeker 8 van de 10 keer voor. - Het lichtje van de box vind ik ook storend :-p. Een optie om dit uit te schakelen of op z’n minst minder helder te zetten zou gewaardeerd worden. - Ik ben een zapper en ik vind de afstandsbediening vermoeiend. M’n polsgewrichten protesteren soms (enig gevoel voor drama is me niet vreemd maar toch). Bovendien werkt het linker gedeelte rond de ok-knop al niet meer zoals het hoort. Het “hapert” daar al. Terwijl ik de afstandsbediening van m’n vorige digicorder jaren gebruikt heb en zeer intensief zonder problemen. - Opnames die opnieuw worden uitgezonden worden opnieuw opgenomen. Vroeger had ik dit probleem niet. - Het wissen van een geplande aflevering is niet mogelijk zonder de volledige serieopname te wissen. In samenhang met m’n vorige opmerking is dat niet zo handig. Ik zal het hier voorlopig bij houden ;-). Bedankt alvast!
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
opnames
24-05-2019
21:18
Net teruggezet naar Fabrieksinstellingen en dan het Journaal van 19u opgevraagd. Na amper vijf min een nieuwe foutcode: niet langer CS2218 maar nu is het CS2518. De klantendienst bellen stel ik nog even uit tot ik er mentaal klaar voor ben.
... Meer weergeven
24-05-2019
19:49
Hallo, is uw probleem opgelost geraakt? Ik heb hetzelfde probleem :-). Bedankt alvast.
... Meer weergeven
24-05-2019
18:22
Ik heb al de hele dag problemen met mijn tv-box. Als ik een opname bekijk stopt hij plots in het midden van de opname en geeft één of andere foutmelding waarin hij aanraadt om te proberen of een andere opname wel nog werkt. Als ik dan ok druk kom ik terug in m'n overzicht van opnames maar het scherm lijkt niet helemaal geladen te worden. Ik kan zappen naar een andere zender maar het opnamescherm blijft zichtbaar dus de zender is niet te zien en ik kan er op geen enkele manier uit. Enige wat (tijdelijk!) werkt is de schakelaar uit en paar minuten later terug aan zetten.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
foutmelding
-
opnames
-
TV-box
05-05-2019
10:37
Hallo, wanneer ik via het menu naar Apps ga lukt dit niet. Dit geldt zowel voor Netflix, Youtube, Web Tv en Tv Shop. Als ik op één van de opties ga staan en op de knop ok druk gebeurt er niets. Toen de box net geïnstalleerd was lukte het wel. Iemand een idee? Bedankt alleszins.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 02-11-2020 13:56 | |
1 | 30-07-2019 02:23 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig