24775
netweters
|
152610
antwoorden
|
20723
vragen
|
Beste,
om de 5 a 10 min krijg ik de foutmelding CS2218 'sorry, we kunnen je opname niet afspelen'. Ik moet steeds mijn serie of film herstarten. Kan hier iets aan gedaan worden?
Mvg
Nico
box eens herstarten en als dit niet helpt de modem ook eens herstarten 😉
kan zijn dat je internet verbinding niet goed is voor je box,
hoe is uw telenet box verbonden met internet ?????
Kan je deze opname ook met terugkijk tv bekijken?
Als dat kan moet je eens nazien of daar de fout ook voorkomt.
Als dat zo is heeft het waarschijnlijk te maken met een slechte Telenet opname en niet met een tv-box probleem. Je kan dat dan best wel melden.
Beste,
Beide geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik ben verbonden met een kabel.
Hallo, is uw probleem opgelost geraakt? Ik heb hetzelfde probleem :-). Bedankt alvast.
Je sluit hier aan op een wel zeer oude conversatie. Je kan beter met een nieuw item beginnen.
Dit komt nog echt uit de testperiode van de tv-box.
Een aantal zaken kan je eerst wel overnemen.
voorbeeld: herstarten met knop achteraan. zeker ook bellen naar klantendienst (015/666666).
Als je terugkijktv hebt zou je ook kunnen kijken of wat u daar opgenomen hebt als terugkijkprog. wel ok is. Maar in elk geval bellen.
Groeten