Asomers
Freshman Weetjesweter
Asomers
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
15-05-2023
22:26
|
Lid sinds: 09-04-2023
Datum laatste bezoek: 15-05-2023 22:26
Ranking
Freshman Weetjesweter
04-05-2023
16:05
1
Klopt, maar volgens wat de technieker mij vertelde is het echt hopeloos gecompliceerd gemaakt. Ook de technieker zelf kon niet in het portal om mijn bestaande pods los te koppelen en opnieuw toe te wijzen (tot zijn verbazing) Hiervoor moest hij bellen naar iemand anders, die wel rechten had daarvoor (ik neem aan een supervisor) En zomaar de 2 pods inruilen voor 2 nieuwe ging ook niet lukken, omdat ik anders 4 pods ging toegewezen hebben... Dus samengevat, voor iets wat eigenlijk op het eerste zicht heel simpel lijkt, zijn ze er in geslaagd om iets extreem gecompliceerd te maken, wat enkel maar zorgt voor tijdsverlies en frustraties.
... Meer weergeven
04-05-2023
09:22
2
Ik heb 3 weken geleden 2 XB pods gehaald en probleemloos geactiveerd. Dag later was modem echter al kapot, nadat ik een nieuwe had gekregen werkten de pods niet meer. Deze waren blijkbaar nog toegewezen aan de kapotte modem. Vorige week is er een technieker langsgeweest en na redelijk veel werk (want blijkbaar is het absoluut niet simpel om een al geactiveerde POD te verhangen) en via hun eigen interne systemen, en die van plume hebben ze dan wel kunnen de pods opnieuw toewijzen en activeren. Dus hier is het uiteindelijk wel 2x al gelukt om 2 XB pods te activeren, lijkt dan toch misschien eerder pod specifiek? Hopeljk kunnen de tecniekers soelaas brengen.
... Meer weergeven
20-04-2023
21:48
1
Ik heb een gelijkaardig probleem. Vorige week de 360 modem en 2 pods gehaald. Probleemloos geïnstalleerd, echter had de modem het al na 1 dag begeven. Dinsdag zijn techniekers langsgeweest en heb ik een nieuwe modem gekregen. Sinds dan werken de pods niet meer, ik kan ze ook niet meer toevoegen, krijg telkens de melding pod niet niet gevonden
... Meer weergeven
20-04-2023
18:05
Bij mij pas sinds deze namiddag. App / mijntelenet werkte perfect, tot ineens deze namiddag. WIFO Pods kunnen ook niet meer toegevoegd worden, plots werkt niks meer.
... Meer weergeven
20-04-2023
17:46
Idem bij mij al reeds de ganse namiddag. Oeps er ging iets mis of we ondervinden technische problemen.
... Meer weergeven
20-04-2023
16:43
dus als ik je reactie goed begrijp, blijven nieuwe toekomstige One klanten op 150Mbps?
... Meer weergeven
20-04-2023
16:22
Misschien een domme vraag, maar verhoogt de snelheid van One ook op 24/4 voor mensen die nog niet One zijn. Omdat voorlopig op de site nog steeds de 150mbps staat vermeld als je wil veranderen van abo. Ik ben aan het wachten om over te schakelen van mijn huidige WIGO, maar moet daarvoor wel 100% zeker zijn van de 250 mbps snelheid, anders halveer ik plots.
... Meer weergeven
10-04-2023
09:09
1
Hopelijk kan iemand hier nog wat meer info over geven. Als het effectief zo zou zijn dat er toch een nieuwe modem nodig is voor mensen die al Wigo Home hadden, dan wachten we beter nog af tot de beschikbaarheid op normaal niveau is, want anders zit je plots met de helft van de snelheid ivg met de huidige Wigo Home voor een bepaalde tijd.
... Meer weergeven
09-04-2023
22:54
Ik ben eerlijk gezegd niet meer mee met de communicatie ontrent de al dan niet nieuwe modem die nodig is. Concreet: ik zit momenteel met een wigo home 300/20, ik zou graag overstappen naar One met de nieuwe snelheden. Heb ik dan de nieuwste modem nodig voor snelheden te halen die lager/idem zijn aan deze die ik vandaag heb met Wigo?
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 04-05-2023 16:05 | |
2 | 04-05-2023 09:22 | |
1 | 20-04-2023 21:48 | |
1 | 10-04-2023 09:09 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig