Aan beide mensen, dank voor het uitgebreid antwoord en de mogelijke tips en advies. Ik ga deze zo snel mogelijk allemaal even uitproberen en kijken wat het voor me kan betekenen ! ondertussen ook nog even naar de klantendienst gebeld, waar men ook zei, na het bekijken van de waarden op de modem, dat er op het eerste zicht geen probleem zou zijn. De kabel die rechstreeks van de modem komt is een CAT 5E kabel, die blijkbaar ook nog goed genoeg zou moeten zijn. klantendienst raadde ook aan, zoals in de andere threads hier, om eventueel de vorige versie modem en wifi pods uit te proberen aangezien andere klanten met soortgelijks probleem hiermee verder geholpen waren (echter downgraden was dan ook weer een minpunt aangezien ze enkel maar verder gaan upgraden in de toekomst). Alsook kijken naar welke poorten de games gebruiken om eventueel deze via de modem in te stellen. Maar een technieker sturen zou volgens hen niet echt een meerwaarde meer zijn aangezien er al naar van alles fysiek gekeken was en ge-upgrade was. ik ga alvast jullie advies asap toepassen en kijken of deze hopelijk helpen. Mvg.
... Meer weergeven