Hallo,
Ik heb een probleem met mijn telenet aansluiting.
wanneer de stroom onderbroken is geweest, blijft de modem offline.
Het helpt soms als ik de versterker en de modem uit de stroom trek en dan terug insteek (dat is ook wat telenet helpdesk me steeds aanraadt om te doen).
maar ook dat werkt soms niet. De modem blijft dan heel lang offline (dagen aan een stuk) en komt dat plots weer online.
Helpdesk heeft me vervolgens voorgesteld dat een technieker zou langskomen, maar tussen het maken van de afspraak en de datum van de afspraak kwam de modem weer vanzelf online, dus hebben we de afspraak afgezegd.
Iemand eens een gelijkaardig probleem gehad, en wat kan de oorzaak zijn?
De internet (coax) kabel komt het huis binnen en gaat naar een versterker (zwart langwerpig bakje) en vandaar naar de modem die ernaast hangt.
of zouden jullie aanraden toch sowieso eens een technieker te laten langskomen?
De installatie is van 2022.
Bedankt voor jullie tips!
... Meer weergeven