Vergeet niet, wanneer je kiest voor het nieuwe sociaal tarief (sinds 1/3/2024), kan je niet meer terug naar het oude sociaal tarief. Als je verhuist of een ander pack kiest bij je ook het oude kwijt. Zo proberen ze snel van het oude sociaal af te geraken, zodat op den duur niemand nog het oude sociaal abonnement heeft. Toen we in 2009 begonnen met packs waren we verplicht om vaste lijn te nemen, we gebruiken ze al jaren niet meer, maar moeten blijven betalen, ook hier zwijgt Proximus over, terwijl ze zelf zien dat telefoon niet gebruikt wordt. Wij als leek vinden de bomen door het bos niet meer met al die verschillende packs, en in de winkel proberen ze u altijd het duurste aan te smeren. Zo laat Proximus ons bvb ook niet met rust, elke dag zoeken ze contact via telefoon, via mail om ons te doen overstappen naar Fiber. Aangezien wij die snelheid niet nodig hebben, houden we bij het oude hebben we hen meermaals verduidelijkt, toch blijven ze aandringen. Deze week hebben we een brief gekregen dat ons huidig contract verhoogt wordt met €10/maand ook al wijzigt in het abonnement niets!!! Vandaar dat we elders een gaan kijken omdat dit al de 5e x is dat ze ons contract qua prijs verhogen zonder enige wijzigingen in aanbod. Mensen maken ze hier wijs (appartementsblok) dat ze niets meer moeten betalen voor Fiber. Ondertussen zijn hun facturen met maar liefst €20 gestegen! Proximus is niet oprecht in hun uitleg
... Meer weergeven