@patrick37 Klopt dat telenet het zelf ziet, maar vindt het wel bizar dat je dan nog tot 13 juni moet wachten als ze zelf zien dat het internet niet werkt... Dan verwacht je toch een speed service team die binnen de paar dagen komt... Bovendien krijg ik dubbele informatie waarbij de ene zegt dat ze op 13 juni komen zien waar de fout in de kabel ligt maar het nog niet oplossen, en de andere zegt dat ze het direct oplossen. Volgens de technieker die vandaag hier was, lijkt het dat ze op 13 juni constateren waar het probleem in de kabel is maar het nog niet herstellen. Indien het kabelprobleem op het voetpadgedeelte is, wordt nog een volgende afspraak gemaakt (wie weet wanneer telenet dan kan...), maar nog straffer dat indien het in mijn voortuin is, dan zou ik nog zelf een put mogen beginnen graven... Daarmee dat ik hier eens kom horen wat het nu juist is... Ik heb het gevoel dat ik in een sukkelstraatje zit momenteel en wil zo snel mogelijk een oplossing want dit is niet werkbaar
... Meer weergeven