Klopt niet bovenstaande zie 15. Klachten 15.1. Klachten dienen gericht te worden aan de Telenet-klantendienst. Dit kan via het daartoe beschikbare invulformulier op de Telenet-website of via een brief aan Telenet. De klachten dienen duidelijk en gemotiveerd te worden opgesteld, desgevallend met vermelding van het betwiste bedrag. 15.2. Klachten dienen binnen de twee maanden na aanrekeningsdatum of het schadegeval te worden gericht aan Telenet. De verplichting tot betaling van het betwiste bedrag en eventueel de maatregelen genomen ten gevolge van nietbetaling worden dan geschorst. Het nietbetwiste bedrag moet binnen de normale termijn worden betaald. Na analyse van de klacht en vervolgens verwerping ervan door Telenet, wordt het betwiste bedrag onmiddellijk volledig opeisbaar. 15.3. Wanneer U niet akkoord gaat met de beslissing over Uw klacht, kunt U zich wenden tot de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. Contactgegevens Ombudsdienst voor Telecommunicatie: Koning Albert II-laan 8 bus 3, 1000 Brussel - Tel 02 223 09 09 - Fax 02 219 86 59 of www.ombudsmantelecom.be - klachten@ombudsmantelecom.be. Indien Uw klacht ontvankelijk verklaard wordt door de Ombudsdienst voor Telecommunicatie, worden geen administratieve kosten aangerekend en wordt de inningsprocedure opgeschort tot een maximale periode van vier (4) maanden vanaf de indiening van de klacht bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. Bij aanhoudende kwaadwillige of hinderende oproepen kunt U zich eveneens richten tot de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.
... Meer weergeven