Update: Volgens zowel de Telenet-winkel als de telefonische klantendienst kan mijn probleem niet door een Telenet-technieker worden opgelost, maar moet dit opgevolgd worden door een externe partij. Ik stond samen met anderen in de wachtrij toen dit werd meegedeeld. Op woensdagochtend om 8u30 werd ik vervolgens opgebeld door een derde partij, in naam van Telenet, met de melding dat de netwerkverbinding op mijn adres instabiel is ("ups and downs"). Volgens hen kan dit enkel door een technieker van Telenet zelf worden opgelost 🙄. Toen ik vroeg van welk bedrijf zij waren, kreeg ik daar geen antwoord op, wat de situatie erg onduidelijk maakt. ’s Avonds probeerde ik opnieuw de Telenet-app, die plots wél goed werkte. Ook de andere apps functioneerden probleemloos. Zelfs de televisie – die al maanden problemen vertoonde – gaf terug een normaal beeld: de grijze vakken van de streamingdiensten waren weer correct gevuld met afbeeldingen. De derde partij heeft uiteindelijk een technieker van Telenet ingepland voor dinsdag. Ik laat die langskomen, want het is mogelijk dat de storing tegen dan opnieuw optreedt, je weet nooit, maar hopelijk niet. Dit probleem sleept al aan sinds maart 2025. Plots lijkt alles uit het niets opgelost, maar ik heb intussen wel twee klachten ingediend bij Telenet en één bij de Ombudsdienst Telecom. Mogelijk heeft dat ertoe geleid dat er toch actie is ondernomen.
... Meer weergeven