25.310
netweters
|
155.964
antwoorden
|
21.095
vragen
|
Hallo, hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb een Samsung a35 en ineens werken een aantal apps niet meer via wifi. Als ik wifi uitzet werkt alles perfect. Heb toestel al uitgeschakeld en terug aan, maar dit helpt niet. Wifi ook al op "vergeten" gezet en opnieuw verbonden maar dat hielp ook niet. Mijn dochter heeft iphone maar zij heeft geen problemen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Misschien iets meer uitleg geven, want nu is het vaag en algemeen.
@Vero2 bij Samsung kunt ge bij iedere app afzonderlijk instellen als ze via mobiele data en/of wifi mogen werken, heeft niks met Telenet te zien.
Instellingen, verbindingen, gegevensgebruik en dan toegestane netwerken voor apps 😊
Ik herken uw verhaal. Vorige week net hetzelfde meegemaakt. Ook downloaden van apps bleef hangen bij installeren, tenzij ik de gsm heropstartte.
Ik dacht dat het aan de gsm zelf lag, maar toen eens de modem afgezet en weer laten herstarten en alles was opgelost.
En dat kan zomaar ineens veranderen? Want er is geen update geweest.
Mails komen ook niet meer binnen en niet verstuurd
Ik heb het toestel al een jaar in gebruik. Er is vorige week geen update geweest. Van de ene moment op de andere kunnen sommige apps niet meer open. Mails worden niet verstuurd en komen niet binnen. Dit allemaal enkel wanneer wifi opstaat. Surfen op het internet met wifi kan wel. Als wifi uit staat werkt alles prima. Andere toestellen in huis werken prima op wifi. Enkel mijn samsung niet
Heb juist even gekeken. Alles staat op "mobiele gegevens of wifi"
Heb je het toestel al eens volledig uitgezet en opnieuw opgestart?
K
Ja, al verschillende keren. Ook wifi al laten "vergeten" en opnieuw ingesteld met wachtwoord.
Ja, met de andere toestellen geen probleem, TV, laptop, iphone dochter.
Enkel de mijne heeft het probleem
Ik heb modem uit gezet en terug opgestart en het lijkt allemaal terug te werken!
Daar zou ik zelf nooit aan gedacht hebben aangezien al onze andere toestellen geen problemen hebben.
Dankjewel!