Robstar
Freshman Weetjesweter
Robstar
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
19-03-2021
09:11
|
Lid sinds: 15-06-2016
Datum laatste bezoek: 19-03-2021 09:11
Ranking
Freshman Weetjesweter
19-03-2021
08:11
Goeiemorgen allen, is hier nu al een oplossing voor? Intussen 2 maanden verder en nog altijd hetzelfde probleem en ik zie effectief dat veel Mac gebruikers met dezelfde issues te maken hebben. Alvast bedankt en nog een prettige vrijdag!
... Meer weergeven
06-01-2021
17:06
Bedankt voor de input allen. Situatie ongewijzigd. Ik gebruik altijd dezelfde browser (Safari), heb cookies en cache niet verwijderd en surf ook niet in private mode.
... Meer weergeven
02-01-2021
11:02
@patrick37 Ik begrijp het ook niet goed en ik geef daarom hieronder een chronologisch overzicht van de feiten. Nieuwe Macbook Air gekocht in maart 2020 en nooit problemen gehad met Yeloplay. Na upgrade naar Big Sur begin december 2020 geconfronteerd met een bug waardoor ik een harde reset moest doen van mijn Macbook. Toen herkende Yeloplay Macbook niet meer (wat ik kan begrijpen) en moest ik opnieuw registreren. Sindsdien is er niets noemenswaardig veranderd maar geeft Yeloplay de boodschap dat er al 5 toestellen geregistreerd zijn (waarvan dus 1 dezelfde Macbook betreft). Aandachtspunt: dit gebeurt enkel wanneer ik series of een film wil bekijken via PlayMore aanbod (ik ben uiteraard abonnee); ik kan dus wel gewoon TV kijken via Yeloplay. Ik kan mij voorlopig wel behelpen met andere toestellen maar je verwacht wel van technologie dat het werkt natuurlijk 🙂 Alvast bedankt om dit nog eens te bekijken en nog een prettige zaterdag gewenst.
... Meer weergeven
01-01-2021
13:58
@patrick37 Safari
... Meer weergeven
01-01-2021
13:56
2
@patrick37 Thx a million! Net mesh eruit gehaald en digicorder is terug actief!
... Meer weergeven
01-01-2021
13:55
@patrick37 Weeral bedankt 🙂 Mijn instellingen staan ook zo en bij de website data zie ik ook niets fout.
... Meer weergeven
01-01-2021
13:42
@patrick37 Bedankt. Ik probeer dit en laat hier weten of het gelukt is.
... Meer weergeven
01-01-2021
13:29
Bedankt voor jouw interventie maar hoe zorg ik daar voor?
... Meer weergeven
01-01-2021
13:26
Eén mesh is nog geconnecteerd via een aparte Powerline maar dus los van de digicorders. Ik denk effectief dat de powerlines soms hun verbinding verliezen maar volgens mij ligt dat niet aan het elektriciteitsnet en gebeurt dat ook volledig random. Een van de twee digicorders werkt trouwens wel nog interactief; vorige week was het de andere dus aan de digicorder ligt het niet. Alles is trouwens van op afstand getest door de helpdesk. Ik heb een vermoeden dat de miserie begonnen is van het moment dat mijn deco app (en dus het mesh systeem) de digicorders en powerlines als clients (al dan niet actief) begon te herkennen. Zou het kunnen dat ze langs deze weg een fout IP adres krijgen?
... Meer weergeven
01-01-2021
13:12
Bedankt voor het snelle antwoord. Ik heb mijn Macbook inderdaad al eens opnieuw moeten registreren maar nu moet ik dus 3 maanden wachten, terwijl het over hetzelfde toestel gaat. En sorry, ik ben geen IT'er: ik weet dat ik geen cookie blokker heb maar hoe vind ik uit of die cache en cookies geleegd worden? Probleem doet zich ook nu pas voor terwijl ik die MacBook Air al 7 maanden heb. Te wijten aan upgrade naar Big Sur?
... Meer weergeven
01-01-2021
13:04
Bedankt voor het snelle antwoord maar ik begrijp het niet goed. Mijn digicorders zijn via Powerline verbonden met de modem van Telenet en staan dus, volgens mij, niet "achter" de mesh router. Mijn opstelling: telenet modem die signaal via powerlines doorstuurt naar digicorders. Aan de modem hangt dan via ethernet kabel één deco (mesh). De rest van de deco's connecteert via nieuw (mesh) WIFI netwerk.
... Meer weergeven
01-01-2021
12:08
Dit onderwerp is hier al een paar keer aan bod gekomen maar de geboden oplossingen blijken toch niet altijd te werken.
Mijn MacBook Air wordt niet meer herkend door Yeloplay en ik gebruik nochtans geen cookieblokker en instellingen voor cache en cookies staan volgens mij correct.
Probleem doet zich ook pas sinds enkele weken voor. Titel aangepast door @Tae-Yoon | vorige titel: Yeloplay herkent geregistreerd toestel niet meer
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Telenet TV Yelo-app
01-01-2021
11:47
Hallo, Ik heb recent een Deco M5 mesh systeem geïnstalleerd en mijn internet is nooit zo snel geweest. Sindsdien heb ik echter regelmatig problemen met mijn twee digicorders die niet meer interactief zijn. Ze krijgen blijkbaar een fout IP adres maar zijn nochtans via Powerline geconnecteerd aan de Telenet modem. Modem uitzetten, daarna alle powerlines en digicorders om ze daarna consecutief in te schakelen, helpt maar voor een paar dagen en dan begint alles opnieuw. Wat kan ik doen om dit opgelost te krijgen? Bedankt en gelukkig Nieuwjaar!
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
digicorder
22-06-2016
14:26
Hello, Ik heb alle instructies naar de letter gevolgd. Na een paar keren herhalen is het gelukt. Ik kan nu dus ( en ook nog na een aantal dagen) opnieuw TV kijken. Bedankt voor de hulp.
... Meer weergeven
15-06-2016
18:07
update: bovenstaande aantal keren herhaald en nu werkt het wel.
... Meer weergeven
Berichten die Robstar geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
1 |
door
Ex-Netweter
| ||
1 |
door
Robstar
|
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 01-01-2021 13:56 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig