Beantwoorden
Robstar
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Happy New Year! Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Yelo Play herkent geregistreerd toestel niet meer

Dit onderwerp is hier al een paar keer aan bod gekomen maar de geboden oplossingen blijken toch niet altijd te werken.

Mijn MacBook Air wordt niet meer herkend door Yeloplay en ik gebruik nochtans geen cookieblokker en instellingen voor cache en cookies staan volgens mij correct.

Probleem doet zich ook pas sinds enkele weken voor.

Titel aangepast door @Tae-Yoon | vorige titel: Yeloplay herkent geregistreerd toestel niet meer

0 Likes
27 reacties
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Yelo Play herkent geregistreerd toestel niet meer

Inderdaad is zo en geeft dan ook direct weer hoeveel toestellen al geregistreerd staan. Heb het nu niet verder afgehandeld maar je hebt gelijk pas als je een film gaat kijken moet je toestel geregistreerd staan. Ik weet niet zeker hoe ze dat doen maar zou me niet verbazen als ze het mac adres van je netwerkkaart daarvoor kunnen gebruiken

Stefan Groenen
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play herkent geregistreerd toestel niet meer

@stefangroenen 

De registratie gaat inderdaad per Mac adres van je toestel 🙂 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play herkent geregistreerd toestel niet meer

De registratie gebeurt met een cookie in de browser. Als je dus opnieuw aanlogt met een andere browser op hetzelfde toestel moet je opnieuw registreren. Zelfde liedje als je met een cleaner uw cookies verwijderd hebt.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play herkent geregistreerd toestel niet meer

Je hebt dat ook voor als je de privé modus van je browser gebruikt. Bij het verlaten van de browser worden alle cookies van die sessie verwijderd.

0 Likes
Robstar
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Happy New Year! Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Yelo Play herkent geregistreerd toestel niet meer

Bedankt voor de input allen.

Situatie ongewijzigd.

Ik gebruik altijd dezelfde browser (Safari), heb cookies en cache niet verwijderd en surf ook niet in private mode.

0 Likes
SaraB
Professional Weetjeslezer
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo Play herkent geregistreerd toestel niet meer

Dag allen, ook ik sukkel met de Yeloplay app. Ik moet mijn nieuwe iPad Pro elke dag opnieuw registreren om iets te kunnen bekijken op de YeloPlay app. In mijn instellingen staat Blokkeren van Cookies UITgeschakeld, in Safari instellingen staat de website van Telenet als NIET geblokkeerd. Ik gebruik de app (en dus niet via Safari). Het rare is dat de eerste maand ik geen enkel probleem heb gehad met de app op mijn nieuwe iPad, is sinds enkele weken pas begonnen. Nochthans heb ik niks aangepast. Ik heb de klantendienst al om hulp gevraagd, ik heb jullie tips gevolgd. Maar elke dag heb ik hetzelfde probleem. De klantendienst zegt dat het aan Apple ligt en kan me niet verder helpen. Iemand hier hetzelfde probleem?

 

Titel gewijzigd door Snn_ (mod) | Vorige titel: Dagelijkse registratie Yeloplay op nieuwe iPad

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play herkent geregistreerd toestel niet meer

@SaraB  ik heb je bericht naar toe verplaatst in de 'discussie' want dat is exact hetzelfde probleem. 

Lees zeker hier eens door wat je al zou kunnen doen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
SaraB
Professional Weetjeslezer
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo Play herkent geregistreerd toestel niet meer

Dank je Patrick37. Enige verschil is dat ik de app op mijn iPad gebruik - en dus niet via Safari naar Yeloplay 'kijk'. Alle cookies staan "aan". Website staat niet geblokkeerd en geschiedenis wordt niet gewist. Heb de app al meermaals gewist, herinstalleerd etc. Niets lijkt te helpen. Elke dag vraagt de app me opnieuw om te registeren - met hetzelfde toestel.
0 Likes
svanhooreweghe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Yelo Play herkent geregistreerd toestel niet meer

Ik heb hetzelfde probleem op mijn iMac. Al mijn instellingen staan zoals ik hiervoor kon lezen. Kan het iets te maken hebben met mijn antivirussoftware? Ik gebruik BitDefender Antivirus for Mac, met o.a. "Bitdefender anti-tracker"?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play herkent geregistreerd toestel niet meer

@Suzy  zou je intern eens kunnen kijken of dit een algemeen probleem is ? Of dat er een algemeen alarm open staat ? 

 

Is mij iets te toevallig dat de Yelo gebruiker enkel , tot nu toe , op de Apple toestellen problemen hebben. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Robstar
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Happy New Year! Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Yelo Play herkent geregistreerd toestel niet meer

Goeiemorgen allen, is hier nu al een oplossing voor?

Intussen 2 maanden verder en nog altijd hetzelfde probleem en ik zie effectief dat veel Mac gebruikers met dezelfde issues te maken hebben.

Alvast bedankt en nog een prettige vrijdag!

0 Likes
Marc29
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Yelo Play herkent geregistreerd toestel niet meer

Ook hier hetzelfde probleem met iPad Air toestellen, en de Yelo Play App. Dagelijkse registratie vereist. Alles al geprobeerd cfr dit forum. Is er een permanente oplossing? Alvast bedankt!

0 Likes
Jeffilini
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

Yelo Play herkent geregistreerd toestel niet meer

Idem hier. Macbook met Big Sur. Op enkele weken tijd opnieuw registreren en het toestel zit er al enkele keren in geregistreerd. Geen toestellen meer vrij....Telenet zou hetzelfde principe moeten toepassen als Netflix, gewoonweg niet meer dan 5 toestellen dezelfde tijd laten kijken. En niet beperken qua toestellen.