24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20723
vragen
|
Dit onderwerp is hier al een paar keer aan bod gekomen maar de geboden oplossingen blijken toch niet altijd te werken.
Mijn MacBook Air wordt niet meer herkend door Yeloplay en ik gebruik nochtans geen cookieblokker en instellingen voor cache en cookies staan volgens mij correct.
Probleem doet zich ook pas sinds enkele weken voor.
Titel aangepast door @Tae-Yoon | vorige titel: Yeloplay herkent geregistreerd toestel niet meer
Inderdaad is zo en geeft dan ook direct weer hoeveel toestellen al geregistreerd staan. Heb het nu niet verder afgehandeld maar je hebt gelijk pas als je een film gaat kijken moet je toestel geregistreerd staan. Ik weet niet zeker hoe ze dat doen maar zou me niet verbazen als ze het mac adres van je netwerkkaart daarvoor kunnen gebruiken
De registratie gaat inderdaad per Mac adres van je toestel 🙂
De registratie gebeurt met een cookie in de browser. Als je dus opnieuw aanlogt met een andere browser op hetzelfde toestel moet je opnieuw registreren. Zelfde liedje als je met een cleaner uw cookies verwijderd hebt.
Je hebt dat ook voor als je de privé modus van je browser gebruikt. Bij het verlaten van de browser worden alle cookies van die sessie verwijderd.
Bedankt voor de input allen.
Situatie ongewijzigd.
Ik gebruik altijd dezelfde browser (Safari), heb cookies en cache niet verwijderd en surf ook niet in private mode.
Dag allen, ook ik sukkel met de Yeloplay app. Ik moet mijn nieuwe iPad Pro elke dag opnieuw registreren om iets te kunnen bekijken op de YeloPlay app. In mijn instellingen staat Blokkeren van Cookies UITgeschakeld, in Safari instellingen staat de website van Telenet als NIET geblokkeerd. Ik gebruik de app (en dus niet via Safari). Het rare is dat de eerste maand ik geen enkel probleem heb gehad met de app op mijn nieuwe iPad, is sinds enkele weken pas begonnen. Nochthans heb ik niks aangepast. Ik heb de klantendienst al om hulp gevraagd, ik heb jullie tips gevolgd. Maar elke dag heb ik hetzelfde probleem. De klantendienst zegt dat het aan Apple ligt en kan me niet verder helpen. Iemand hier hetzelfde probleem?
Titel gewijzigd door Snn_ (mod) | Vorige titel: Dagelijkse registratie Yeloplay op nieuwe iPad
Ik heb hetzelfde probleem op mijn iMac. Al mijn instellingen staan zoals ik hiervoor kon lezen. Kan het iets te maken hebben met mijn antivirussoftware? Ik gebruik BitDefender Antivirus for Mac, met o.a. "Bitdefender anti-tracker"?
@Suzy zou je intern eens kunnen kijken of dit een algemeen probleem is ? Of dat er een algemeen alarm open staat ?
Is mij iets te toevallig dat de Yelo gebruiker enkel , tot nu toe , op de Apple toestellen problemen hebben.
Goeiemorgen allen, is hier nu al een oplossing voor?
Intussen 2 maanden verder en nog altijd hetzelfde probleem en ik zie effectief dat veel Mac gebruikers met dezelfde issues te maken hebben.
Alvast bedankt en nog een prettige vrijdag!
Ook hier hetzelfde probleem met iPad Air toestellen, en de Yelo Play App. Dagelijkse registratie vereist. Alles al geprobeerd cfr dit forum. Is er een permanente oplossing? Alvast bedankt!
Idem hier. Macbook met Big Sur. Op enkele weken tijd opnieuw registreren en het toestel zit er al enkele keren in geregistreerd. Geen toestellen meer vrij....Telenet zou hetzelfde principe moeten toepassen als Netflix, gewoonweg niet meer dan 5 toestellen dezelfde tijd laten kijken. En niet beperken qua toestellen.