Dag Guillaume, Ik heb dat probleem ook gehad met verschillende oudere Android toestellen, en ik heb het volgende gedaan: mijn.telenet.be mijn internet (menu links) draadloze instellingen > instellingen beveiliging draadloos beveiligingsprotocol: WPA/WPA2 PSK (auto) Probeer eens met die instelling af te wisselen (Het kan zijn dat het een 10-15 minuten duurt voordat uw galaxy tab deze instellingen heeft doorgekregen en toegepast). Vermoedelijk is er een probleem in de draadloze communicatie tussen oudere Android versies (4.x) en WPA/WPA2. Wat je nog kunt proberen is: WPS aanzetten (via mijn.telenet > draadloze instellingen - of gewoon de WPS knop van voor op uw modem indrukken) indien je MAC-filtering aan hebt, controleer of het MAC adres van uw galaxy tab in de lijst van toegestane toestellen staat herstart uw modem (via mijn.telenet) manueel een IP + gateway + DNS toewijzen aan het netwerk op je Android. zet de spaarmodus uit op uw galaxy tab van WiFi kanaal veranderen (link) deze stappen bekijken Veel succes!
... Meer weergeven