De professionele aanpak van Telenet. Zal opgelost worden in een volgende update die ergens in 6 maand maand uitgerold zal worden, maar ondertussen betaal maar de volle pot voor een service die niet volledig werkt. Downgraden van de software was logische geweest, maar niet nodig voor zo'n kleine groep eigenwijze mensen met een modem only. Communiceren naar de klanten toe over dit probleem hoeft niet. Veel te veel werk om een mailing te houden, liefer zever doorsturen van we zijn de beste of om een zoveelste prijsverhoging aan te kondigen. Liever de klanten uren laten zoeken waar het probleem zou kunnen zijn. Mensen moeten maar onze WIFI-modem gebruiken i.p.v. modem only toestel. Zal hen leren om niet als een homespot te dienen. Met die WIFI-modem kunnen we nog meer onze eigen wil doen. Blijkbaar is Telenet op dezelfde cursus geweest als Microsoft om bepaalde zaken op te dringen. En als je modem-only nodig hebt voor VPN of huis beveiliging is dit de klant zijn probleem. Een helpdesk waar men niet op de hoogte is van dit probleem. We leven in een tijd van emails, SMS, Whatsapp, sociale media. Ik kan een bericht sturen naar de andere kant van de wereld in paar seconden. Maar Telenet hun eigen helpdesk op de hoogte stellen is blijkbaar nog met de pony express. Compensaties omdat klanten betalen voor een dienst die niet 100% werkt, ben je gek? Wat gaan de misnoegde klanten doen, naar Proximus overstappen waar van hetzelfde laken een broek is. Leven de duopoly in België Mensen die zo'n AD-210 Digibox hebben gekocht
... Meer weergeven