Jan25
Experienced Beetjesweter
Jan25
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
13-03-2025
07:33
|
Lid sinds: 13-03-2015
Datum laatste bezoek: 13-03-2025 07:33
Ranking
Experienced Beetjesweter
12-07-2022
09:12
Ik ben erin geslaagd om XXX@telenet.be terug te configureren op Outlook voor desktop, samen met XXX@gmail.com en XXX@outlook.be. Hij trekt de XXX@telenet.be mails wel binnen, maar niet altijd (zie ook uw beschrijving). Verzenden vanuit XXX@telenet.be lukt helemaal niet (weet nu niet waarom hij nu blijft onderlijnen maar soit, je kan het nog lezen). Dit lukt wel vanaf XXX@gmail.com of XXXX@outlook.be. Ondertussen een afspraak gemaakt waarbij een telenet-medewerker op afstand naar mijn outlook-configuratie zou kijken. Vergeten te zeggen: de pc waarom outlook wel goed werkt is, heeft windows 10 en de andere waar het niet goed werkt heeft Windows 11. Kan het verschil daar aan liggen?
... Meer weergeven
12-07-2022
08:25
Ondertussen geslaagd om XXX@telenet.be weer via Outlook (desktop) opnieuw te installeren, maar zoals je ook zegt trekt hij de ene keer de mails wel binnen en andere keer geeft hij die fameuze foutmelding terug weer. Verzenden van mails vanuit XXX@telenet.be lukt helemaal niet. Dit lukt wel vanaf de zelfde outlook vanuit XXX@gmail.com of XXX@outlook.be. Raar dus. Morgen heb ik contact met een Telenet-medewerker die op afstand zal kijken wat het probleem juist is. Zal hem alles uitleggen wat hier staat. Wat betreft de beide pc’s: heb vergeten mee te geven dat de pc waarom de mails wel binnenkomen nog windows 10 (kan wegens oudere hardware niet naar Windows 11 geüpgraded worden). De pc waarom het niet werk, heeft reeds Windows 11 en is van recentere datum.
... Meer weergeven
11-07-2022
10:33
Ipv6 uitzetten: heeft dit geen gevolgen voor andere applicaties. Ipv6 staat aan bij de Telenet-modem. Vrees dat dit gevolgen heeft naar andere applicaties. Heb nu nog een probleem aan helpdesk via Whatsapp gestuurd. Aanhouder wint. als iedereen met hetzelfde probleem dit zou melden?? Desnoods via Test-Aankoop actie ondernemen.
... Meer weergeven
10-07-2022
06:50
Even gekeken naar die ipv6 instelling. Dit staat inderdaad aan op mijn pc, maar op een andere pc waar die ipv6 ook aanstaat, komen de Telenet-mail perfect binnen. Raar dat Telenet blijkt te suggereren om ipv6 uit te zetten (weinig toekomstgericht) of outlook niet meer te gebruiken
... Meer weergeven
01-07-2022
08:39
Bedankt voor de suggestie. Ik zal dat even proberen. Raar dat dit probleem pas de laatste weken is opgedoken.
... Meer weergeven
30-06-2022
08:06
Bij mij staan automatische updates aan, dus dat biedt geen oplossing
... Meer weergeven
30-06-2022
08:04
De optie “use same settings” is bij mijn outlook niet zichtbaar
... Meer weergeven
25-06-2022
08:03
Bedankt, maar dat heb ik dus al een tiental keren geprobeerd. Probleem is dat hij het de keuzen “use same settings…” niet wil toen. En bijkomend: zelfs Mozilla Thunderbirds verslikt zich bij mijn telenet settings. Hij kan het blijkbaar niet vinden. Alleen het mailprogramma bij Windows 11 werkt nog met Telenet. Raar dus.
... Meer weergeven
- Tags:
- n
23-06-2022
06:36
Heb wel het gevoel dat ik van het kastje (Telenet) naar de muur (Microsoft) gestuurd te worden. Ik krijg nl in outlook een melding dat ik mijn internetprovider moet contacteren voor een oplossing. Ik kan er ook niet bij dat men verklaart dat ik de enige ben met dit probleem. Zie in deze thread dat er nog mensen met dit probleem zitten. Er wordt ook gezegd dat Telenet onlangs een paar instellingen in haar mailserver heeft aangepast en dat dit tot problemen leidt.
... Meer weergeven
23-06-2022
06:17
Mailprogramma in Windows werkt. De uitleg in Telenet klopt niet meer. Interface in outlook desktop ziet er heel anders uit. Wanneer gaan ze dat ooit aanpassen.
... Meer weergeven
22-06-2022
08:13
heb het zelfde probleem ook, twee maal gebeld naar de helpdesk Telenet en ze zeggen dat Outlook niet hun probleem is zolang Telenet webmail nog werkt. En natuurlijk verklaren ze dat ik de enige klant bent met dat probleem.
... Meer weergeven
22-06-2022
08:10
Het lukt me niet meer om Telenet mails te lezen met Outlook 365 (voor alle duidelijkheid de desktop versie in Windows). Ik kan wel nieuwe account kiezen en handmatige configuratie kiezen. De noodzakelijke tweede keuze waar voor uitgaan de mails verificatie vereist is, toont hij niet. Van alles geprobeerd (via configuratiescherm talloze keren), niets helpt. Telenet helpdesk zegt dat outlook niet hun probleem is zolang Telenet webmail werkt. Kan iemand helpen aub? Bedankt.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Outlook