Gisteren kreeg ik nog een berichtje van Telenet helpdesk. Dat ze blij waren dat ik een oplossing voor m'n probleem bij Netweters had gevonden. Dat ik zelf de (tijdelijke) oplossing van mijn probleem had gevonden en het dan op Netweters heb gepost, hadden ze blijkbaar niet zo begrepen. Maar goed, dat zijn details 😉 Het toppunt is wel de volgende zin: "Als na een update je nog steeds de IPv6 moet uitschakelen raad ik je aan om je mails te beheren via webmail en niet via het externe programma van Outlook." Dat moet toch een grap zijn? Ik betaal voor het gebruik van Microsoft producten, quasi dé standaard. Als dat programma niet werkt met de mailserver van Telenet, raden zij me aan om het niet te gebruiken? Een beetje kort door de bocht misschien, maar de support van Telenet is dus herleid tot "als het niet werkt, gebruik het dan niet". Straf! PS: als Telenet meeluistert, jullie mogen me gerust contacteren voor verdere troubleshooting, maar na de werkuren hé.
... Meer weergeven