Beantwoorden
CoCoon1975
Professional Beetjesweter
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Banner met 'volgende programma' minutenlang in beeld

We hebben sinds kort de TV box ingeruild voor de Telenet TV app, omdat we steeds vaker uitgesteld kijken. We gebruiken daarbij de Telenet TV app op iPad of iPhone om dan te casten naar een Chromecast.

Iets wat me nu toch irriteert, is dat naar het einde van het programma bij uitgesteld kijken, er een banner onderaan het scherm verschijnt die de automatische start van het volgende programma aankondigt. Die blijft daar dan minutenlang in beeld zitten tot het volgende programma effectief start. Is er echt geen mogelijkheid om die banner weg te klikken? 

Of beter nog, kan die banner gewoon uitgeschakeld worden?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet TV app - Het volgende programma …

5 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Ik heb geen Chromecast, maar wanneer ik kijk op de iPhone zelf, dan kan ik deze wegklikken op de iPhone zelf. Lukt dat tijdens het casten niet?

Er is geen optie om dit uit te schakelen.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
CoCoon1975
Professional Beetjesweter
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

‘t is een gewone Chromecast, zonder Google Tv (geen remote). Er is dus geen interactie mogelijk met de content die afspeelt, voor zover ik weet. Vanuit de Telenet Tv app valt er niets aan te doen lijkt me… 😕

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Geef dit eens door aan telenet via whatsapp met foto's en veel info

https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html

FilipD
Ex-Moderator
Waar zijn die handjes? WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Hey iedereen,

Ik heb het alvast hier ook even getest op vlak van terugkijktv, en ik zie hetzelfde gedrag terug. Ik heb de vraag uitgesteld voor jullie. Zoals gewoonlijk zodra wij meer weten, komen we erop terug! 😉 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Ex-Expert Moderator

Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Deze melding/vraag staat al enkele maanden open, we hebben intern nog eens gevraagd hoe het zit. We kregen de informatie dat dit gedrag effectief is zoals het is ingewerkt voor Chromecast. Het is dus geen bug, maar een feature die zo werkt. Uiteraard nemen de collega's deze feedback wel mee, indien er wordt beslist dit te verbeteren in de toekomst. Bedankt dus om je feedback te delen!

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager