Beantwoorden
Mobi
Freshman Weetjesweter
Dat loopt vlotjes. Jij bent af! Handje vol! Leesbeest!

Werkt de nieuwe TV box ip met SwitchBot remote?

Hallo,

Ik gebruik een Logitech Harmony one IR universele remote. Daarmee bedien ik al mijn toestellen inclusief de vorige Telenet TV box (voorlaatste model dat nog IR signalen kon ontvangen). Aangezien Logitech geen universele remotes meer maakt, ben ik op zoek naar een alternatieve remote die ook de nieuwe Telenet TV box (ip) kan bedienen. Aangezien de nieuwe TV box via bluetooth remote werkt, vraag ik me af of iemand ervaring heeft met de Switchbot remote? Die ondersteunt nl bluetooth.

The price of freedom is eternal vigilance...
3 reacties
FilipD
Ex-Moderator
Waar zijn die handjes? WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Hey iedereen,

Iemand die @Mobi verder kan helpen? 🙂 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Larsb
Freshman Beetjesweter
De kop is eraf!

Idem, zelfde vraag. Ben ondertussen overgeschakeld op switchbot remote, deze ondersteunt IR en Bluetooth, krijg de knopfuncties van de tv box remote niet aangeleerd. Veronderstel dat deze remote geen bluetooth gebruikt, of mis ik iets?

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Neen, de TV-box IP heeft geen ondersteuning voor andere afstandsbedieningen.

Er is geen RF ontvanger een geen enkele manier om een andere Bluetooth afstandsbediening te koppelen.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.