|
25.744
netweters
|
159.383
antwoorden
|
|
21.486
vragen
|
Het lukt me niet meer om Telenet mails te lezen met Outlook 365 (voor alle duidelijkheid de desktop versie in Windows).
Ik kan wel nieuwe account kiezen en handmatige configuratie kiezen. De noodzakelijke tweede keuze waar voor uitgaan de mails verificatie vereist is, toont hij niet. Van alles geprobeerd (via configuratiescherm talloze keren), niets helpt. Telenet helpdesk zegt dat outlook niet hun probleem is zolang Telenet webmail werkt.
Kan iemand helpen aub? Bedankt.
Kan onderstaande info van Microsoft eventueel soelaas brengen?
Change or update email account settings in Outlook for Windows (microsoft.com)
Ik veronderstel op basis van uw bovenstaand bericht dat u vruchteloos onderstaande geprobeerd hebt, correct?
Mailprogramma in Windows werkt. De uitleg in Telenet klopt niet meer. Interface in outlook desktop ziet er heel anders uit. Wanneer gaan ze dat ooit aanpassen.
Ik heb juist ook in deze conversatie geantwoord. Bij mij werken de volgende instellingen goed
Microsoft® Outlook® for Microsoft 365 MSO (Version 2205 Build 16.0.15225.20278) 64-bit
De optie “use same settings” is bij mijn outlook niet zichtbaar