Beantwoorden
Jan25
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

kan geen telenetmails lezen in Outlook

 

Het lukt me niet meer om Telenet mails te lezen met Outlook 365 (voor alle duidelijkheid de desktop versie in Windows).

 

Ik kan wel nieuwe account kiezen en handmatige configuratie kiezen.  De noodzakelijke tweede keuze waar voor uitgaan de mails verificatie vereist is, toont hij niet. Van alles geprobeerd (via configuratiescherm talloze keren), niets helpt. Telenet helpdesk zegt dat outlook niet hun probleem is zolang Telenet webmail werkt.

 

Kan iemand helpen aub?  Bedankt.

 

 
 
0 Likes
4 reacties
M_016
Experienced Veelweter
Berichten: 228
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

kan geen telenetmails lezen in Outlook

Kan onderstaande info van Microsoft eventueel soelaas brengen?

Change or update email account settings in Outlook for Windows (microsoft.com)

 

Ik veronderstel op basis van uw bovenstaand bericht dat u vruchteloos onderstaande geprobeerd hebt, correct?

E-mailprogramma instellen voor je Telenet e-mailadres

0 Likes
Jan25
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

kan geen telenetmails lezen in Outlook

Mailprogramma in Windows werkt. De uitleg in Telenet klopt niet meer. Interface in outlook desktop ziet er heel anders uit. Wanneer gaan ze dat ooit aanpassen.

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

kan geen telenetmails lezen in Outlook

Ik heb juist ook in deze conversatie geantwoord. Bij mij werken de volgende instellingen goed

Microsoft® Outlook® for Microsoft 365 MSO (Version 2205 Build 16.0.15225.20278) 64-bit

2022-06-23 (1).png

2022-06-23 (2).png

2022-06-23 (3).png


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jan25
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

kan geen telenetmails lezen in Outlook

De optie “use same settings” is bij mijn outlook niet zichtbaar

0 Likes