We werken met een Macbook en een Windows 7 computer. Een maand geleden begon de inetverbinding regelmatig weg te vallen. Mijn telenet meldde " U bent aangemeld als, naam van de hoofggebruiker, maar hebt geen rechten". Veiligheidssetting zijn niet zichtbaar en kunnen niet aangepast worden. Wachtwoorden die wij in webmail wijzigen worden later niet meer aanvaard. Iets of iemand past ze blijkbaar aan zodat wij geen toegang meer hebben. Triiing is gekoppeld aan 2 iphones waaronder een mij onbekende iphone 6,2? Die zou actief zijn sinds december 2013. Er is geen eigenaar vermeld. Van wie is dit toestel? De komst van een technicus, 10 tal keren bellen met telenet support, een nieuwe modem en macbook later is het probeem niet opgelost. De hoofdgebruiker kan geen wijzigingen aanbrengen in "mijn telenet" en krijgt foutmelding dat verzoek niet automatisch kan verwerkt worden. Bij installatie van de nieuwe modem blokkeerde inet op Windows omdat de Macbook een ping uitzondt. Er was geen wifi en beide computers waren aangesloten via Lan. Volgens telenet werkte de modem en was de verbinding met beide computers normaal. Toen hij weer werkte was firefox op windows verdwenen. Ettelijke malware scans geven geen resultaten. Vanmorgen gevraagd gecontacteerd te worden door een supervisor maar nog niets gehoord. Wie beheert mijn telenet? Ernstige telenet hulp gevraagd.
... Meer weergeven