Hi ik hoop dat iemand hier ons kan helpen- de klantenservice weet het ook niet blijkbar. Er zijn nl al minimum 6 weken grote problemen met mails die verdwijnen. Situatieschets: - thuis gebruik ik Live mail, inkomende mail staat op POP3, uitgaande op smtp (en ja alle poorten en instellingen staan juist, en ja we hebben ook al geprobeerd om de standaard poorten en zonder SSL beveiling te gebruiken, probleem blijft) - elders kijken we enkel via webmail. Soms lezen we dus mail via webmail en later als we deze thuis met de pop3 instellingen zouden moeten van de server halen, is hij verdwenen (hij komt dus niet binnen). Ook staat hij niet meer op de server als we gaan kijken via webmail. Tevens valt het voor dat ik een "reply all" krijg van iemand en zie ik alzo dat ik voorgaande oorspronkelijke mail nooit heb gekregen. Ook krijg ik herinneringen van zaken die ik in oorsprong nooit ontvangen heb. Of ik krijg mails ineens helemaal niet (zoals bv van Ello Mobole, en dat gaf nooit een probleem voordien). Er zit daar ook geen logica in, dus het is niet zo dat ik van bepaalde mailaccounts (hotmail bv) nooit mails ontvang en van andere wel. Het gebeurt dus dat ik van EXACT hetzelfde mailadres de ene keer wel en de andere keer geen mail binnenkrijg. Van de klantendienst kregen we enkele mails bv over hoe de instellingen moesten staan, als ik hun screenshots stuurde om te toten dat ze zo stonden en het probleem zich toch nog voordeed, kreeg ik de boodschap "Wil u graag verder helpen maar aangezien alle instellingen correct staan stopt het hier ongewild voor mij." Service! En ahja, ik ging ook al met de pc naar een pc winkel ter controle waar men mij verzekerde dat er niets aan de mailsoftware of instelingen scheelde en het probleem helemaal bij telenet moest liggen. En dat was een telenet verdeler. Ik hoop dat er hier iemand mij kan verder helpen. alvast reuze bedankt!
... Meer weergeven