42048
netweters
|
18500
gesprekken
|
19990
vragen
|
Dag Netweters,
Ik heb in mijn mailbox een mailadres verwijderd.
Normaal gezien komt dit op een plek terecht waar ik het dan definitief kan verwijderen en dan eventueel overplaatsen naar andere mailbox.
Dit lukte altijd, tot vandaag.
Ik vind nergens meer de optie om mailadres definitief vrij te geven.
Opnieuw toevoegen lukt ook niet want dan krijg ik de melding dat mailadres reeds bestaat.
Functie verdwenen of ik ergens over ?
Iemand een oplossing aub ?
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Vrijgave mailadres ?
Na het sturen van een bericht naar "Moderator" is er geen enkele melding dat dit bericht verzonden of ontvangen is, en is mijn bericht ook nergens nog terug te vinden.
Idem hier... maar vrijdag wel telefoon gehad van Telenet dat TV afgesloten is, mailbox definitief verwijderd en dat vrijgeven email weldra ook in orde zal zijn...
Nogmaals controle gedaan vandaag.. niks veranderd dus, betaal nog altijd voor TV, mailbox nog altijd "in verwerking" en foutmelding bij proberen vrijgeven emailadres.
Dus gewoon aan het lijntje gehouden 😞
Bert, kan je ook even confirmeren of mijn mail is aangekomen? Thx
Vandaag 28/08/2023 kon mijn e-mailadres worden vrijgegeven en kon ik er een nieuwe mailbox mee maken !
Precies 1 week geleden diende ik klacht in bij de Ombudsman Telecom.
Spijtig voor Telenet misschien, maar ik kan u dus alleen maar aanraden om hetzelfde te doen...
Vandaag dan ook maar klacht ingediend bij de ombudsman.
Spijtig dat dit nodig is als all-in klant gedurende meer dan 15 jaar...
28 augustus klacht ingediend... 29 augustus ontvankelijk verklaard... 30 augustus telefoon IT-Telenet en ALLE problemen opgelost, direct zonder problemen.
Dus email vrijgegeven en toegevoegd aan account vriend, digitale TV afgesloten, GSM-nummer verplaatst naar account vriend. Raar dat het plots allemaal zomaar kon.
Ik raad dus ook iedereen aan om onmiddellijk de ombudsdienst in te schakelen 🙂
Hallo, Er zijn ondertussen aanpassingen gedaan waardoor het mogelijk terug kan werken maar we hebben nog geen finale Ok.
Aan de leden die dit dus niet konden, kunnen jullie even terug proberen en ons iets laten weten?
@Ann65 Mogelijk is het dus door deze aanpassingen dat het plots wel kon. Als ik het goed begrijp is het dan helemaal in orde gekomen?
Hier is het nog niet verholpen. Wel een dag na de klacht voor de eerste maal sinds 6 maanden zelf telefoon gekregen van Telenet nav die klacht. Het zou in orde komen. Ik ben benieuwd...
Inderdaad, alles is in orde gekomen. Bovendien aanrekening voor augustus gecrediteerd ter compensatie. 🙂
Ondertussen hebben onze collega's laten weten dat het terug mogelijk moet zijn om een e-mailadres vrij te geven. Kunnen de leden die dit opmerkten even controleren? Indien jullie nog steeds foutmelding krijgen, mag je het laten weten.
Lukt nog steeds niet.
Ik wil een profiel verwijderen maar kan dit niet omdat er een e-mailadres aan gekoppeld is dat ik eerst moet verwijderen, wil ik dit emailadres verwijderen lukt dit ook niet want dan krijg ik de melding dat dit als login gebruikt wordt van een profiel, wil ik het emailadres om in te loggen op het profiel veranderen... u raadt het al, lukt ook niet, wil ik die loskoppelen van elkaar dan - het kan jullie misschien verwonderen - maar lukt ook niet. Eigenlijk kortweg? Niks lukt. Ook vrijgeven lukt niet. Oh ja, op messenger zijn ze wel vriendelijk. Geven zelf ook toe dat dit niet zo lang mag duren (wacht nog maar van maart of zo...) en gingen bij de achterliggende dienst wel nog eens horen hoever ze er mee stonden en kwamen bij me terug... Nou, lekker niet dus...
Nog iemand met hetzelfde verhaal!
Mailbox vrijgeven --> "ng.ocapi.500-OCAPI-ERR-ODCS116-errorfield"
Via account contracthouder de profielrol van de gebruiker van "Beheerder" naar "Gebruiker" aanpassen --> "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw."
Login (e-mailadres) wijzigen --> "Ongeldig wachtwoord" (en ja mijn wachtwoord is juist, 100% zeker)
Login ontkoppelen en verwijderen --> "Het domein van de e-mail staat op de zwarte lijst."
Het probleem is dus nog niet van de baan, ondanks de meldingen van 7 maand geleden?
Hier ook bijna al een jaar dezelfde **bleep**… Wil een gebruikersaccount verwijderen. Lukt niet. E-mailadres verwijderen? Lukt niet. Mailadres loskoppelen van het account? Lukt niet… al toch keer via messenger gemeld met schermafbeeldingen van de foutmeldingen en telkens de leuke boodschap “oh dat is zeker de bedoeling niet dat dit nog niet opgelost is. We geven het nog eens door aan backoffice…” 😒😒😒 zit daar u überhaupt wel iemand in dat kantoor?????? Om het met de woorden van mijn Hollandse maar te zeggen: waar-de-loos…
Ondertussen bijna 3 maand verder, nog geen stap verder.
Ik heb dan maar klacht ingediend bij de ombudsman voor telecommunicatie...