Beantwoorden
Petroke
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
WOW, overzichtelijk! Say what?! Wereld gedichtendag Alles op zijn plek!

Mailadres vrijgeven lukt niet

Dag Netweters,

Ik heb in mijn mailbox een mailadres verwijderd.
Normaal gezien komt dit op een plek terecht waar ik het dan definitief kan verwijderen en dan eventueel overplaatsen naar andere mailbox.
Dit lukte altijd, tot vandaag.
Ik vind nergens meer de optie om mailadres definitief vrij te geven.
Opnieuw toevoegen lukt ook niet want dan krijg ik de melding dat mailadres reeds bestaat.
Functie verdwenen of ik ergens over ?
Iemand een oplossing aub ?

 

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Vrijgave mailadres ?

 

70 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 532
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Mailadres vrijgeven lukt niet

@Gaël_02 @Kristof_V We hebben geen nieuwe meldingen meer ontvangen over deze foutmelding. Jullie zijn de enige 2 op de community die aangeven hinder op te merken. Indien dit nog steeds het geval zou zijn bij jullie kunnen jullie hier best opnieuw contact voor opnemen met de Telenet klantendienst zodat hier een individueel dossier voor aangemaakt kan worden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Gaël_02
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Mailadres vrijgeven lukt niet

@Bjarne, mijn dossier staat open bij Telenet (via Whatsapp gemeld). Dossier werd opgemaakt door "Fanuël" op 24/11/2023.
Op 21/12/2023 vroeg ik hoever het stond met het opgemaakte dossier. Ik kreeg als antwoord "Helaas is er nog geen update over je dossier. Hopelijk kan dit snel bekeken worden."
Op 9/02/2024 vroeg ik nogmaals hoever het stond met mijn opgemaakt dossier. Ik krijg dan als antwoord "Ik zie dat dossier nog in behandeling is bij onze achterliggende diensten. Je krijgt een sms als dit opgelost is. Onze excuses voor het ongemak."

Ze hebben wel mijn e-mailadres kunnen verhuizen van de ene klantnummer naar de andere, maar ik kan dat emailadres niet beheren (tandwiel). En als ik mijn profiel op het oude klantnummer wil verwijderen of wijzigen, dan krijg ik allerlei foutmeldingen. Dus opgelost? NOPE!

Ex-Netweter
 

Mailadres vrijgeven lukt niet

Dit is hopeloos, sinds 24 november 2023 laat jij je aan het lijntje houden?

Neem gewoon een e-mailadres bij Gmail of Outlook en je probleem is onmiddellijk opgelost.

Als je hier nog wat kostbare tijd en energie aan wil verspillen, probeer eens via een klacht bij https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/

 

Gaël_02
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Mailadres vrijgeven lukt niet

@Ex-Netweter 

Eerst en vooral gebruik ik mijn @telenet.be adres teveel, teveel mensen mailen mij daarop om zo maar plots van email domeinhouder te veranderen.
En Outlook is beter? Lees dit eens na: https://www.reddit.com/r/Outlook/comments/19dx64p/outlook_2013_windows_10_suddenly_not_accepting/?sort=new

En als u beter had gelezen, dan had u het volgende ook al gelezen:netwerkers.jpg

Maar toch bedankt voor je nuttige bijdrage... 
Ook bedankt om dit hopeloos te vinden. U blijkt niet veel vertrouwen te hebben in Telenet, doch bent u "Experienced Allesweter".

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mailadres vrijgeven lukt niet

@Gaël_02 

Niet te veel in gaan op de antwoorden van @Ex-Netweter want die is  geen klant bij Telenet. Beter focussen op de nuttige bijdragen die hier worden geleverd en te focussen op een eventuele oplossing. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mailadres vrijgeven lukt niet

@patrick37 

Afstappen van dat telenet.be adres en overgaan naar iets anders is nochtans geen slechte raad. Het geeft je de vrijheid makkelijk over te stappen naar een andere provider mocht je dat willen.

Wat wél slechte raad is: zeggen dat Gmail of Outlook goede alternatieven zijn. Een eigen domeinnaam registreren met mailhosting is wat mij betreft de beste keuze.

Nu, met al deze (al dan niet) goede raad is dat mailadres nog altijd niet vrijgegeven.

 


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mailadres vrijgeven lukt niet

@sb 

Als men het had gelezen wist men dat de topic starter niet van het telenet email adres kan en wil afstappen. Er zijn te veel mensen die daar nog altijd naar toe sturen. Kan mij indenken dat er geen goesting is om iedereen dan ook een mail te sturen dat je een ander email adres hebt. Ja ik weet het het is 1 simpele email maar toch....

Ja een eigen email adres bij een aparte hosting oke dat hebben wij ook en ja als je over gaat naar een andere provider dan heb je dit probleem zogezegd niet. Vergeet enkel niet dat een Telenet email adres ook na een eventuele overstap te gebruiken blijft. Dus je kan je Telenet email adres altijd blijven behouden moest je weg gaan en dat zolang als je wil. Dus dat probleem is er niet meer als het daarover gaat. 

Maar het probleem van de topic starter is dat het vrij gegeven dient te worden en dat is wat er niet gebeurd op dit moment. Jammer genoeg kan ik dit niet proberen om die stappen te volgen en zien of het lukt want heb niks om vrij te geven. 

En daarmee komen we tot het punt het probleem is idd door onze post niet opgelost. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Mailadres vrijgeven lukt niet


@patrick37  schreef:

Beter focussen op de nuttige bijdragen die hier worden geleverd en te focussen op een eventuele oplossing.


Ik bied een oplossing aan. Telenet laat al meer dan drie maanden na om een oplossing aan te bieden. Zelfs na een klacht bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie.

Verander van e-mailadres. Het enige wat je moet doen is je correspondenten er attent op maken dat je een nieuw e-mailadres hebt.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mailadres vrijgeven lukt niet

@Ex-Netweter 

Dat is geen oplossing. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Mailadres vrijgeven lukt niet

Het is niet aan jou om te bepalen wat wel of geen oplossing is.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mailadres vrijgeven lukt niet

Een nieuw mailadres lost het probleem van de vraagsteller niet op. die wil gewoon een e-mailadres dat die had behouden op een andere account. De redenen gaan ons niet aan, de redenen hebben geen invloed op het probleem. De vraagsteller kan even gemakkelijk een nieuw mailadres aanmaken bij Telenet, vermits dat niet de oplossing voor zijn probleem doet die dat niet.